Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Cyberphoto=Choklad?
- Trådstartare RG
- Start datum
tomasandersson
Aktiv medlem
Förstår mig inte riktigt på vissa personer i den här tråden. Inser ni inte att Robin är en vetgirig 17-årig gymnasiegrabb som inte är rädd för att ställa frågor om sånt han undrar över? För 12 år sedan skulle jag antagligen ha ställt mängder av liknande frågor själv.
Jag tycker att Robin är en färgklick här i forumet med sina 101 frågor om allt och inget. Fortsätt så!
Jag tycker att Robin är en färgklick här i forumet med sina 101 frågor om allt och inget. Fortsätt så!
Martin-B
Aktiv medlem
tomasandersson skrev:
Förstår mig inte riktigt på vissa personer i den här tråden. Inser ni inte att Robin är en vetgirig 17-årig gymnasiegrabb som inte är rädd för att ställa frågor om sånt han undrar över? För 12 år sedan skulle jag antagligen ha ställt mängder av liknande frågor själv.
Det är skillnad mellan nyfiken och korkad.
Emil-G
Aktiv medlem
Word...Martin-B skrev:
Det är skillnad mellan nyfiken och korkad.
Warbird
Aktiv medlem
Nu undrar jag över empatinivån hos både Emil och Martin?Emil-G skrev:
Word...
Fortsätt vara nyfiken Robin, så kan andra stå för det korkade.
herodes
Aktiv medlem
tomasandersson skrev:
Enligt Fotosidan har Robin gjort 1725 foruminlägg om jag förstår statistiken rätt.
Det är minsann flitigt!
Själv har jag bara hunnit med 240 st.
herodes
Aktiv medlem
F1n skrev:
Ingen har sagt att livet är enkelt...choklad i postorderpaket, zoom-ringar som går åt fel håll, fotosidan finns här som din vän i nöden...*s*
"Även det lilla för någon kan vara stort för någon annan"
KjellSn
Aktiv medlem
RE
Du kommer nog snart över sorgen när du har använt Sigmat ett tag
Warbird skrev:
Snyft...
Igår så var paketet från Cyberphoto TOMT!!!
Ja, ett Sigma 10-20mm och en väska låg där, men ingen chokladbit.
Man kan bli besviken för mindre...
Warbird
Aktiv medlem
Re: RE
Tack för dom tröstande orden!KjellSn skrev:
David G
Aktiv medlem
Det är väll kul att man får lite choklad, mycket trevligare än såna där fula cashback-system, det är korkat.
Ja nyfikenhet är ju hemskt, tänk vad skojigt vi kunde ha om vi bara dikade sur-myrar hela dagarna.....eller?
Det kanske behövs ett forum endast för specielt utvalda medlemmar? Själv får jag nog inte vara med för jag är "kriminellt" korkad, http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=78282
Ja nyfikenhet är ju hemskt, tänk vad skojigt vi kunde ha om vi bara dikade sur-myrar hela dagarna.....eller?
Det kanske behövs ett forum endast för specielt utvalda medlemmar? Själv får jag nog inte vara med för jag är "kriminellt" korkad, http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=78282
Zebulah
Aktiv medlem
hostklint skrev:
Jag fick choklad och minneskort för någon vecka sedan.
Vad jag beställde får ni lista ut själva.
Aaaaa nytt grepp av cyberphoto - beställ en choklad så får du ett minneskort på köpet.
Nickelito
Aktiv medlem
Det är en så himla trevlig gest av dessa trevliga människor i Umeå att få en chockladbit med leveransen.
Kommer ihåg när jag köpte min första digitala kamera, en Canon A80, av dom.(2004)
Där låg en Bounty. Smaskens!
Nu senast en Mars!
Kan man annat än älska dessa människor, så säg..
=)
/Niklas
p.s. de är himla trevliga att prata med också!
Kommer ihåg när jag köpte min första digitala kamera, en Canon A80, av dom.(2004)
Där låg en Bounty. Smaskens!
Nu senast en Mars!
Kan man annat än älska dessa människor, så säg..
=)
/Niklas
p.s. de är himla trevliga att prata med också!
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Tja; fick just 2K från Canon...tycker du jag skal byta dom i en Mars?David G skrev:
Det är väll kul att man får lite choklad, mycket trevligare än såna där fula cashback-system, det är korkat.
B.t.w. ingen som vet om en handlare med nåt flytande i packetet....?
/Erik J
Warbird
Aktiv medlem
Ja, gnugga in det bara!Jeppe skrev:
Fick ett objektiv tillsammans med min senaste beställning av ett Snickers..
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Hittar inte......
Snickers på hemsidan.... kikade under trästativ, men....
Vet du nåt vi inte vet, Jeppe?
Jeppe skrev:
Fick ett objektiv tillsammans med min senaste beställning av ett Snickers..
Snickers på hemsidan.... kikade under trästativ, men....
Vet du nåt vi inte vet, Jeppe?
skogsbaronen
Aktiv medlem
Ja det är ganska kul med chokladen. Köpte min s5000 där för ett par år sedan. Då fick jag kexchoklad.
Sen beställde jag ett snabbfäste till stativet för 200kr. Fick en snickers.
400d + bg + minne = kexchoklad.
Liten lowepro = milky way.
Riktigt kul faktiskt =)
Sen beställde jag ett snabbfäste till stativet för 200kr. Fick en snickers.
400d + bg + minne = kexchoklad.
Liten lowepro = milky way.
Riktigt kul faktiskt =)