Photocon
Aktiv medlem
Problemet är att det kanske bara är rikt folk som Lennart som är beredda att betala extra . Eller?
Ta Dig i Brasan, Anders! Du tjänar dubbelt upp mot mig. Minst! Så jag har inte råd att ha inte fungerande grejor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att det kanske bara är rikt folk som Lennart som är beredda att betala extra . Eller?
Sjöbodsbrasan??
du menar i så fall att isostegen inte är rätt kalibrerade jämfört med andra kamerors uttag och inlagda gammakurva?
Tack för det. Jag var i upstate New York. Webster, utanför Rochester, för att vara exakt. Där är inget speciellt stort, utom Xerox Corporation och sjön. Fast sjön hann jag inte titta på.Anders allt är så stort i New York så du kör väl enbart med Fizheye hehe !
Välkommen hem !
Jag har ingen aning om vad Intervision säger men väl vad Nikons bägge verkstäder säger:
... så kan jag meddela att ingen av de två verkstäderna någonsin har debiterat en enda krona för arbetet när jag kommit dragandes och det har varit ofta och mycket prylar varje gång. Det spelar ingen roll när och var jag köpt prylarna. Jag har kommit in med uppenbart gamla gluggar och gluggar där "Nikon USA" klistermärket fortfarande satt kvar. Aldrig en enda kommentar eller fråga.
Attans. Jag som inte tycker hockey är kul!
Då ska du absolut inte satsa på en 7D ;-)
Det är därför som vi som inte är idrottsintresserade skall ha 5DMKII.
Den har inbyggt idrottsfilter. Allt som är idrott blir oskarpt så vi inte lockas att springa på något fånigt idrottsevenemang.
Tacksamt nog finns det även mer intellektuell idrott än hockey!
Schack? Hänger AF'en i 7D med där?