PMD
Aktiv medlem
froderberg skrev:
Greppet till Eos 1V HS är helt outstanding... *saknar*. Vi får väl se vad som kommer...
Är det bättre än greppet till EOS 1D II?
Hur skiljer sig de båda greppen mot EOS 1n HS?
PD
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
froderberg skrev:
Greppet till Eos 1V HS är helt outstanding... *saknar*. Vi får väl se vad som kommer...
Behöver man en kamera för sport/action så är 20D tveklöst det bättre valet och kommer säkert att sälja en del på just det, men annars verkar ju 350D kunna det mesta som 20D kan (till skillnad från 300D vs 10D).andreasc89 skrev:
Det jag undrar är lite om Canon kanske har gjort nya 300D för bra. De vill nog inte dra kunder från 20D samtidigt som de vill ha en chans att knäcka nya D70.
PMD skrev:
Är det bättre än greppet till EOS 1D II?
Hur skiljer sig de båda greppen mot EOS 1n HS?
tillfälle skrev:
Här kommer de första testbilderna från grannarna i Oslo
http://www.pma-show.com/review/canon/004_EOS_digital_rebel_xt.html
sagan skrev:
Behöver man en kamera för sport/action så är 20D tveklöst det bättre valet
andreasc89 skrev:
Jag kommer inte åt bilderna, hur gör man?
/A\
Bengt-Arne skrev:
Det som stör mig på 350D är att man gått över till annan batteri typ ( NB-2LH)...Är dom lika bra?
Daniel VR6 skrev:
7.4V, 720 mAh.. vilket skulle motsvara 65% av kapaciteten i ett batteri från 300D
AF ska vara bättre på 20D, om 350D har samma AF som 300D så är den mycket bättre.Godsmack skrev:
Är autofokusen så mycket bättre på 20D, eller är det något annat du syftar på?
sagan skrev:
AF ska vara bättre på 20D, om 350D har samma AF som 300D så är den mycket bättre.
Men AF på 350D ska tydligen vara förbättrad jämfört med 300D, får se vad testerna visar.
Men det jag menade var oxå att 20D har 5 bps och större buffert.
Skillnaden mellan 3 bps och 5 bps är väldigt stor när man plåtar snabba motiv.