The_SuedeII
Aktiv medlem
Det är nog "taget höjd" på rek.priset från början iom att Yen-kursen var så osäker. Den kunde fortsatt förändras lika gärna som att stanna upp - och att höja i efterhand är dom ju inte intresserade av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1) Vad är din agenda?
2) Vad är ditt syfte?
3) Hur mår du?
FREDRIK
Ge dig nu
Vad är det för skit du skriver.
Visa genast vad du hittar att jag har skrivit att 1dmk4 är värdelös, att inte en enda 1dmk4 kan säljas osv.
Vad du inte tål är att när du skriver direkta felaktigheter så har jag bemött dessa, ge vänligen fan i att hitta på saker.
Canon 24/1,4 mk2, 35/1,4, 24-105,85/1,2mk2, 100/2,8 is mcro, 70-200 2.8is , 300/2,8is 2st 5dmk2
Nikon 3 kamerahus + ett stort antal gluggar
Hasselblad + 4 gluggar
Linhoff 9x12 18x24 + 8 gluggar
Leica + ett antal gluggar.
Om jag kraxar över att något för att det till synes inte är så bra så har det gällt samtliga verktyg jag har till mitt förfogande, inkluderat ett antal scannrar. Detta i jämförelse med något som är bättre
Att några av er märkesfånar inte kan ta något negativ kritik angående just er valda utrustning är lika välkänt som att jag kommer att kraxa vidare när någon av märkesfånar påstår rena felaktigheterna , och det finns många märkesfjollor i detta forum vars enda syfte är att höja sitt eget valda mäke till skyarna utan något som helst kritik och utan att ha gjort någon som helst jämförelse att kunna presentera.
Suck, sa nar man ifragasatter ett helt vansinnigt utlatande av en person pa fotosidan (1dm4 ar en helt vardelos kamera), sa da har man en agenga, syfte (btw, synonym) och mental halsa ifragasatts..
Jag mar bara bra, men tack for att du fragar.
Kan du länka till det uttalandet om att någon tycker att 1D mk4 är en helt värdelös kamera?
Michael - Vad hände -
Kan ni ta det här grälet vid sidan av tråden så vi kan fortsätta diskutera kameran istället?
Fredrik Lindström verkar inte ha alla hönsen hemma, jag vill gärna också veta var jag har gjort detta uttalande angående 1dmk4 någonstans.
I övrigt så är Fredrik en av de stora fanboyen vad det gäller Canon här på fotosidan och lever efter devisen det han har valt själv är alltid bäst.
gärna, det är inte jag som har startat denna pajkastning.
dpreview har nu testat kameran och ger den lika bra betyg som d3s
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos1dmarkIV/
dpreview har nu testat kameran och ger den lika bra betyg som d3s
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos1dmarkIV/
Utveckla gärna.
F-n va ni är lätt triggade här...
Slutsatsen var väl att dom är lika bra men att Nikon var var lite bättre på (riktigt) höga ISO, eller?
/