Anders Östberg
Guest
Jag sa bara att M med Auto-ISO inte är perfekt ;-)
Men exponeringskompensation kanske kan läggas till i en firmwareuppdatering
Men exponeringskompensation kanske kan läggas till i en firmwareuppdatering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en balansgång mellan olika modeller, till att börja med har 7D sämre bildkvalité, färre bilder per sekund och mindre buffert. Sen måste jag säga att har man en gång börjat använda en 1D och upplevt hur den är byggd med inbyggt vertikalgrepp mm och alla dess övriga funktioner, är det svårt att byta ner sig.
Jag hoppas ha en Mk IV i mina händer innan årsskiftet, har köplats två.
...
En telekonverter 1.4x kompenserar ju väl skillnaden i räckvidd.
Men ger dig ett steg längre slutartid eller ett steg mer brus.
Det är liksom kompromisser hur man än gör, det gäller att hitta den som passar en bäst bara.
Jag fick min idag Har dock brutit foten så jag kan inte fota så mycket.
Den är dock fin att titta på...
Du får väl köra statiska fokustester på foten...
Krya på dej!
Haha precis. Får göra sånt som FS-folk gör mest, titta på histogram och brusnivåer istället för att faktiskt använda prylarna
Första testbilderna ser lovande ut. 12800 verkar väl motsvara ungefär 3200 på min mkIII, såhär enligt den första grova uppskattningen.
Så extremt sugen på att dra ut och fota nu, men det kommer dröja ett par månader...
Var köpte du den?
Molanders. Ypperlig service och inga anmärkningar på leveranstiderna heller
Molanders. Ypperlig service och inga anmärkningar på leveranstiderna heller
Ringde Cyberphoto igen, enligt dem kom det bara in ett fåtal kameror till Canon Svenska AB och de verkar ha gått till fysiska butiker.
De har ingen mer information om nästa leverans, så vi som inte fått lär få vänta till nästa år (
Låt oss hoppas att Magnus påstående om att Canon förväntar sig ordentliga volymer inom kort stämmer.
Får trösta mig med Canons almanacka för 2010 som precis damp ner i brevlådan...
Jag var just där och hämtade en
Ps, dom har fler....
Inte längre, jag har bokat den sista för avhämtning i morgon )
Grattis! Det värsta är att dom haft dom sedan den 23 :-(
Vad kostar den hos Mattssons Foto?