Janne H
Aktiv medlem
Är stenknäck svåra att få bilder på ?
Det tycker jag nog.
Har själv försökt många gånger men inte lyckats för ofta.
Har du många bra bilder på dem?
Mvh.
/Janne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är stenknäck svåra att få bilder på ?
Nej har inga bilder men vi brukar se en del vid vårt fågelbord på vintern.Fast den här vintern såg jag inga men den var ovanligt mildDet tycker jag nog.
Har själv försökt många gånger men inte lyckats för ofta.
Har du många bra bilder på dem?
Mvh.
/Janne
För nästan två år sen?
fick mitt canon 500mm II i fredags, utkört av säljaren till mitt jobb.
Tack Omar verkligen bra tips,
har testat en del idag både med och utan 1,4 III convertern
och det ser verkligen lovande ut, upplevs väldigt skarpt även med convertern på.
fick mitt canon 500mm II i fredags, utkört av säljaren till mitt jobb.
Tack Omar verkligen bra tips,
har testat en del idag både med och utan 1,4 III convertern
och det ser verkligen lovande ut, upplevs väldigt skarpt även med convertern på.
Riktigt härligt, var köpte du det någonstans?
Vad äre för mått och vikt med ryggsäckar som gäller för handbagage vid flyg?
Tänkte på ett 300mm, kamera å lite lull lull i en, Think Tank - Streetwalker PRO
"Kanske lite OT"
Hej
Jag fick mitt ifrån Goecker.
Härligt härligt....
Nikons VR-serie är rätt ny så det dröjer nog. Däremot ryktas det om en 800 mm från Nikon. Ljusstyrka 4 enligt vissa. Om det är sant gissar jag att kunderna är militär och polis.
Hur många år brukar d gå imellan uppdateringarna?
Nikons 400 kom väl 2007?
Du tror inte nikon svarar på canons viktminskning inom en snar framtid?
Brukar priset dumpas något hos canon å nikonhandlare när de senaste versionerna kommer ut?
Bestämde mig för ett 600/4 IS II eftersom man reducerat vikten betydligt. Fick det härom veckan men har inta haft särskilt mycket tid att testa, men det lilla jag sett ser fantastiskt bra ut. Väger inte mer än mitt gamla 500, bara lite längre. Tvekade länge mellan 500 & 600 men tycker att jag valde rätt. Fler som skaffat 600?
Skulle helt klart behöva brännvidden i många lägen men har gått för den imponerande låga vikten på 500:an. Växlar mellan FF / crop-hus och 1.4X III i stället
/Stephan