Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EF 500 mm f/4,0 L IS II-tråden

Var på min återförsäljare igen och de fick det här svaret från Canon:

"Fabriken ligger utanför Fukushima http://fukushimaupdate.com/ . Tack och lov så dog ingen Canon-anställd i katastrofen, men fabriken totalförstörd.

Det har inte levererats en enda optik till Sverige, och vi har ingen indikation om när det kommer några heller – så det är vårt svar… tyvärr kan vi inte vara mer specifika än så…: Inga har ännu levererats och vi vet inte när de börjar att levereras
…"

Var på min återförsäljare igen och de fick det här svaret från Canon:

"Fabriken ligger utanför Fukushima http://fukushimaupdate.com/ . Tack och lov så dog ingen Canon-anställd i katastrofen, men fabriken totalförstörd.

Det har inte levererats en enda optik till Sverige, och vi har ingen indikation om när det kommer några heller – så det är vårt svar… tyvärr kan vi inte vara mer specifika än så…: Inga har ännu levererats och vi vet inte när de börjar att levereras
…"

Dumheter.
Min finns alltså inte ??

Mvh.

/Janne
www.helikopterbild.se

Svaret var alltså från Canon till den återförsäljare jag har köpt objektivet av.

Att svaret kan ifrågasättas säger ju en hel del om Canons interna organisation.

Det ligger kanske ett antal objektiv på hyllan som de inte vet om?

Fin laddning bilder, himla kul att du fick bilder på stenknäck, inte illa.

Så bra att du är nöjd med gluggen.

Själv har jag inte hört något alls om min leverans, får se.
Mvh

Omar

Tack Omar.

Gluggen funkar bra både med o utan 1,4 conv.
Storspoven plåtad m 500mm 5D III på frihand.
Gäss, Rödb, Skärfläckor, 500mm + 1,4x conv, 5D III på Wimberly II.

Hälsn.

/Janne

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar