MrDip
Aktiv medlem
Damn it, den förbannade paddan kan ju inte visa flash.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Damn it, den förbannade paddan kan ju inte visa flash.
Det var ingen hajp runt 5D2 överhuvudtaget...
Det där är inte som jag minns det, vi var många som hade väntat länge på mkII och hängde på låset. Canon webbsajt med kameran som succesivt kom fram spädde på det ytterligare.
Det är bristen på hype just nu som gör mig tveksam om det verkligen kommer en mkIII i morgon.
Det ska bli intressant å se hur många Nikon D800 som verkligen når Sverige................jag tror att det blir betydligt färre en många tror. Dom stora marknaderna som USA kommer nog att prioriteras först, som nån skrev Sverige U-land.........
Iom att det mer eller mindre är klart att 5DIII kommer..
gissning på hur lång tid det tar innan vi i gamla Svedala får den??
Jag hoppas ju på nån gång runt april-maj...
Men risken finns väl att det blir så sent som i slutet på Juli med tanke på OS..
För dom kan f.....n inte släppa ut den efter OS...
Gissar sent i maj eller under juni grundat på tidigare erfarenheter i den kameraklassen. Men det kan ju ta ännu längre, 1DX har ju varit annonserad länge men ingen har väl fått den någonstans i världen ännu.
Tror inte det är avhängigt av OS, det är 1DX dom vill ska synas där.
Vi pratar ju iaf 35k för den och det är motsvarande 2 st 5DII med lite godis på.. :-O
Va.. Vart har du fått den uppgiften ifrån? 35 000:- för nya 5D:n?!
Va.. Vart har du fått den uppgiften ifrån? 35 000:- för nya 5D:n?!
Det är ett rykte om Canons riktpris som cirkulerar, den som lever i morgon får se.
Ganska otroligt att den kommer att landa på det i butik om den ska konkurrera med D800.
Såg just att det kommit ut priser och specar på en australiensisk web-shop. Där ligger 5DmkIII 10% dyrare än D800 (skulle ge 27.500kr) vilken även det i min värld är helt vansinnigt. Jag tror faktiskt att Nikon även kommer att få sälja mig en 35/1.4 + 70-200/2.8 förutom en D800 ifall detta nu är sant.