Patrik60D
Avslutat medlemskap
Vad för plats?
Räkna med ett kvartal minst från beställning till kamera
ett kvartal?
är du seriös grabben?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad för plats?
Räkna med ett kvartal minst från beställning till kamera
5D mkII lanserades i september om jag mins rätt, leveranser i större omfattning i Sverige blev det inte före nyåret.
sverige vilket jäkla u land alltså
du förstår jag inte hypen nu
varför sånt jäkla intresse för nåt ni inte får föräns om ett halvår?
det är som att börja snacka om julafton på semestern.
nu får ni fan skärpa till er
Någon kallelse till pressevent Magnus? Eller får du inte prata om sånt?
5D mkII lanserades i september om jag mins rätt, leveranser i större omfattning i Sverige blev det inte före nyåret. En del fick sina men det stora flertalet som beställt vid lanseringen väntade fortfarande i december, jag var en av dom.
Någon kallelse till pressevent Magnus? Eller får du inte prata om sånt?
Det ska bli intressant å se hur många Nikon D800 som verkligen når Sverige................jag tror att det blir betydligt färre en många tror. Dom stora marknaderna som USA kommer nog att prioriteras först, som nån skrev Sverige U-land.........
Jag beställde en 5D2 från S.P. bara minuter efter lanseringen och var #1 i kön ungefär. Den levererades i mitten av Januari 09. 4 Månader tog det alltså.
Jag beställde en 5D2 från S.P. bara minuter efter lanseringen och var #1 i kön ungefär. Den levererades i mitten av Januari 09. 4 Månader tog det alltså.
Hoppas verkligen det stannar på 22Mpixels, givet köp. 36, nej tack. För stora filer för mig.
Jag fick den allra första Kungsholmens foto levererade, fick den mellan jul och nyår.
Man kan nog säga så här: Dom som har EOS 5D MK2 (21mp) behöver nog inte uppgradera sina datorer om EOS 5D MK3 blir på (22mp). Värre blir det nog för dom som sitter på D700/D3 (12mp) och ska köpa D800 (36mp), kan bli en extra datoruppgraderingskostnad...................Hoppas verkligen det stannar på 22Mpixels, givet köp. 36, nej tack. För stora filer för mig.
Jag gissar på att dom allra flesta sitter på "tillräckligt" kraftfulla cpu:n och tillräckligt snabba diskar, det man kan vilja uppgradera är i första hand Ram, och det är nästan gratis idag, titta på detta http://www.dustinhome.se/corsair-16...0-1600mhz-cl9-(4x4gb)-blue/product/5010587556Man kan nog säga så här: Dom som har EOS 5D MK2 (21mp) behöver nog inte uppgradera sina datorer om EOS 5D MK3 blir på (22mp). Värre blir det nog för dom som sitter på D700/D3 (12mp) och ska köpa D800 (36mp), kan bli en extra datoruppgraderingskostnad...................
Med tanke på att vissa butiker redan i somras hade 20 personer i kö på 5D Mark III låter det inte osannolikt om det fanns personer före dig i kön.