Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Canon 20d med inbyggda motiv
- Trådstartare timlu
- Start datum
Damocles
Aktiv medlem
Jag tycker Canon faktiskt har gjort fel i att ha med motivprogrammen på en såpass avancerad kamera som 20D. Känns inte som att den är riktad mot ett segment som använder motivprogram så ofta. Det utrymmet kunde ha använts bättre som olika lägen för snabb åtkomst till egna konfigurationer.
Sen är ju mikrodatorn alltid mikrodatorn. På den tiden det begav sig roade jag mig med att sitta och leta fel i deras tester, det var som att lösa korsord. Det fanns både kors och tvärs.
Jag har inte riktigt förstått varför en datortidningen ens försöker recensera(även om det är en kort liten) digitalkameror, speciellt inte av den kalibern.
Sen är ju mikrodatorn alltid mikrodatorn. På den tiden det begav sig roade jag mig med att sitta och leta fel i deras tester, det var som att lösa korsord. Det fanns både kors och tvärs.
Jag har inte riktigt förstått varför en datortidningen ens försöker recensera(även om det är en kort liten) digitalkameror, speciellt inte av den kalibern.
sagan
Avslutat medlemskap
Instämmer, det hade varit bra mycket bättre om de gjort som du föreslår.Damocles skrev:
Jag tycker Canon faktiskt har gjort fel i att ha med motivprogrammen på en såpass avancerad kamera som 20D. Känns inte som att den är riktad mot ett segment som använder motivprogram så ofta. Det utrymmet kunde ha använts bättre som olika lägen för snabb åtkomst till egna konfigurationer.
SiC
Aktiv medlem
sagan skrev:
Instämmer, det hade varit bra mycket bättre om de gjort som du föreslår.
Låter som en KM D7D... ;-)
Arne S
Aktiv medlem
mrberg skrev:
Kan ju vara så att Canonanvändarna behöver det )
(hmm..undra om jag kommer få bannor för det uttalandet)
Inte då. Vi är humanister och klandrar inte folk för att de inte begriper sig på kameror...