** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon 20d med inbyggda motiv

Produkter
(logga in för att koppla)

timlu

Aktiv medlem
Enligt den här recentionen i Microdatorn har Canon EOS 20D "en mängd bra motiv för bra resultat vid snabba skott". Vilken bra funktion! Nu behöver man inte leta upp motiven själv utan dom finns inbyggda i kaeran! :)

Kan ju vara så att Canonanvändarna behöver det :))

(hmm..undra om jag kommer få bannor för det uttalandet)

Jag tycker Canon faktiskt har gjort fel i att ha med motivprogrammen på en såpass avancerad kamera som 20D. Känns inte som att den är riktad mot ett segment som använder motivprogram så ofta. Det utrymmet kunde ha använts bättre som olika lägen för snabb åtkomst till egna konfigurationer.

Sen är ju mikrodatorn alltid mikrodatorn. På den tiden det begav sig roade jag mig med att sitta och leta fel i deras tester, det var som att lösa korsord. Det fanns både kors och tvärs.

Jag har inte riktigt förstått varför en datortidningen ens försöker recensera(även om det är en kort liten) digitalkameror, speciellt inte av den kalibern.

Damocles skrev:
Jag tycker Canon faktiskt har gjort fel i att ha med motivprogrammen på en såpass avancerad kamera som 20D. Känns inte som att den är riktad mot ett segment som använder motivprogram så ofta. Det utrymmet kunde ha använts bättre som olika lägen för snabb åtkomst till egna konfigurationer.
Instämmer, det hade varit bra mycket bättre om de gjort som du föreslår.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar