Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon 1Ds
- Trådstartare MagnusL
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
stoltz skrev:
Jodå, taxen får du betala vare sig du vill eller ej.
Jag har aldrig betalt någon sales tax när jag beställer från B&H.. detsamma gäller om du bor i en delstat som inte har någon sales tax (florida t.ex om jag inte minns fel)
sagan
Avslutat medlemskap
Proboarder skrev:
67k på scandianvian också nu
2800:-/mån i två år..hmm..jag tror inte man hinner betala av i samma hastighet som värdeminskningen med den betalningplanen.
stoltz
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Jag har aldrig betalt någon sales tax när jag beställer från B&H.. detsamma gäller om du bor i en delstat som inte har någon sales tax (florida t.ex om jag inte minns fel)
I florida är sales taxen inbakad o priset är därefter. Sales taxen läggs till i butik och även på nätet. Jag har pratat med BH på plats och även varit i florida - m a o First Hand experience.
Ångquist
Medlem
KGS skrev:
mina grejor från BH kostade vad det stod på nätet + frakt... sen åkte jag (tyvärr) på svensk moms, men nån amerikansk skatt betalade jag inte, såvitt den inte är inbakad i nätpriset...
/kg som aldrig varit i NY
Det är bara när man beställer varor som skickas inom NY eller om man handlar i butik som skatten tillkommer (om man handlar på B&H, som ligger i NY).
Jag handlade på B&H i somras men jag kunde skicka sakerna till en kompis i Maryland och kom på så sätt undan skatten.
/per som åker till New York på tisdag