Annons

Canon 1d Mark III

Produkter
(logga in för att koppla)
Robert_Vallentuna skrev:
Visst är en Mk2 ett bra val, men jag skulle inte byta tillbaka även om jag fick pengar emellan. Visst verkar mk3 har någon strul med ServoAF, men som Omar säger så får du fler skarpa bilder med en Mk3 än en Mk2 då mk3 kan producera fler rutor på samma tid.

Sedan har mk3 så många andra bra egenskaper som jag tycker överväger klart till Mk3:ans fördel. Inte bara 10fps och 10Mpx, väder tätning, lättare, bättre batteri, större display och alla CF funktioner gör den till ett mycket bättre redskap tycker jag.

Bra, då står jag kvar i kön.

Finns på lager hos Dustin

Hej
Mark III finns på lager på Dustin.
Jag vet inte hur många, men jag fick besked om att min är skickad idag.

//CF

Ni lyckans ostar. Sitter i ett land straxt söder om Sahara, och hit lär det aldrig hitta någon MkIII. Man får vara nöjd redan om internetanslutningen funkar...
Mvh, Ulf

Jag fick min kamera från Dustin för nästan en månad sen, den 29:e Maj. De verkar få kameror i varje sändning till Sverige.

LIte OT men ändå; Hur kan Foto Video ta 53 600 för 1 Ds MkII när alla andra ligger i prissoannet 65 000 och uppåt? Skiljer nästan 12 00 till den näst billigaste..

Fick upp det priset via Prisjakt här på FS.

Berodde nog på att FV klantade sig under några dagars tid då kameran hade samma pris både inklusive OCH exklusive moms.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar