Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon 1d Mark III

Produkter
(logga in för att koppla)
StaffanH skrev:
Skojade bara, har inte ens beställt någon. Skulle bara tagga upp er lite så här innan helgen. Var lite rädd att ni hade gett upp hoppet och att tråden skulle dö ut då ingen hade skrivit något här på över en timme.

Trevlig helg!

/Staffan
OK, Jag återkallar det kontrakt som precis sattes på dig och kameran, med skillnaden att kameran skulle tas levande.
 
Vet en svensk Grossist som fått in 3st, men vet inte vilka affärer dom gick till.

Dom visste inte heller när dom skulle få nästa sändning.
 
Jag blev inte besviken - jag visste ju redan innan Staffans inlägg att kameran finns i Sverige, vilka som sedan får den (utom jag själv förstås) är oväsentligt. ;)

Att ropa varg är lite barnsligt bara.
 
Demoex

Scandinavian Photo har fått sitt demoex idag hörde jag - däremot ingen uppgift om fortsatta leveranser
 
Hej

En av de som fått mark3 skriver

"One last observation regarding ISO Safety switch. Enabling it severely cuts down your bust rate (from 110 to 40 JPEGS & 30 to 24 Raw images). Does not really affect me as I'm usually shooting raw only, but 110 to 40 is a lot. Also enabling auto noise reduction (for high iso / long shutter speeds) eats your available buffer even more."

Vissa inställningar verkar ju slöa ner kameran, lite tråkigt.

Mvh

Omar
 
Vad vi Nikon-ägare inte gör för våra Canon-vänner...

Läs på ordentligt nu, jag skulle säga att ni har 1-2 månader på er att skryta med att ha "det senaste och bästa"... ;-)
 
Det senaste, ja... det bästa, hmmm...

Om nästa Nikonhus har EF-bajonett så kan det mycket väl bli en storsäljare. ;-)
 
persept skrev:
Länken funkar inte längre - nån som kan tänks maila den??

Hej

Kan inte själv ladda ner den, den kanske har överskridit någon nedladdningsgräns.

Verkar inte vara omnämd på andra forum, kanske postat på Nikonforum??:):):):)

Mvh

Omar
 
Kamerorna har kommit till butik och har sålts över disk i sverige. Tyvärr kom det bara 2 inte 3 så jag fick inte min denna vända.

borde ju komma fler inom kort.
/Anders
 
A-Johansson skrev:
Kamerorna har kommit till butik och har sålts över disk i sverige. Tyvärr kom det bara 2 inte 3 så jag fick inte min denna vända.

borde ju komma fler inom kort.
/Anders

Hej

Scandinavianphoto? butik i stockholm?

Troligtvis en månad till.

Läste om en som stod på första plats i kön, butiken fick bara ett ex och tog den som butik ex, behöver kanske vänta en månad till han får sin.

Omar
 
Omar skrev:
Hej

Scandinavianphoto? butik i stockholm?

Troligtvis en månad till.

Läste om en som stod på första plats i kön, butiken fick bara ett ex och tog den som butik ex, behöver kanske vänta en månad till han får sin.

Omar

Det skulle kunna vara mig du beskriver... :-(

Man får väl åka in och drägla lite på Sc.Photos kamera.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.