Anders Östberg
Guest
Undrar om det är en kamera per butik och leverans som gäller närmaste tiden... blir mer och mer irriterad över marknadsföringsmetoderna nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anders Östberg skrev:
Undrar om det är en kamera per butik och leverans som gäller närmaste tiden... blir mer och mer irriterad över marknadsföringsmetoderna nu.
Omar skrev:
Hej
Mikael Risedal hade ju hört att det skulle komma in 10 ex till Sverige, om detta stämmer vet jag inte, hörde bara mycket få??
Bara Yfo har ju tre butiker i Sverige, troligtvis 1 till varje butik??
7 kvar till resterande butiker och de är ju mer än 7 stycken butiker som beställt.
Nästa sändning kan jag tänka mig att den kommer om ca 1 månad eller så, men där vet jag inget. Nästa sändning är förhoppningsvis större, kanske några ex per butik??
Mest spekulationer, fakta får vi se längre fram.
Vad negativ jag låter!
Hälsningar
Omar
matnyttige skrev:
Det verkar som om Canon skulle kunna ta bra betalt för den kameran nu. Ska bli intressant att se om priset kommer att dala efter några månader. Antar att Nikon kommer med någon konkurrent snart. Antingen en kamera med liknande specifikationer eller typ en billig 15 MP (eller varför inte 17 MP för att ta ledningen i megapixelracet för digitala systemkameror i småbildsklassen).
Där ser man, kameran finns tydligen redan i Sverige.Anders Östberg skrev:
Pratade nyss med Scandinavian Photo och dom har visst levererat ut två kameror. Inga besked om när nästa sändning kan tänkas komma in.
Karl Larsson skrev:
Var köpte du den ifrån?
StaffanH skrev:
Fick min mark 3:a i förmiddags! I helgen ska det fotas! [/QUOT
Hej
Gratulerar!
Tysk manual? funkar nog bra.
Själv har jag inte hört något alls, kanske leverans är skickad idag från Canon och butikerna kanske får dem på måndag.
Kanske Scandinavianphoto butiken i Stockholm som levererat ut och fått de två kamerorna av Canon direkt under förmiddagen??????
Annars verkar det som Canon skickar ut dessa "10" stycken ?? lite då och då så alla butiker inte får dem samtidigt??? Men kamerorna skickas kanske i större leveranser med annat som butikerna beställt och det blir ju lite mer tidskrävande och kanske då leverans vid olika datum till de olika butikerna. vad vet jag.
Någon annan som fått en Mark3 får gärna berätta det.
Får se nästa vecka, se vad det kan ge!
Hälsningar
Omar
Mvh
Omar