elbe
Avslutat medlemskap
1000:- och 4 års "superförsäkring"...
/Leif
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Omar skrev:
Hej
Någon form av test mellan MarkIII och 1Ds MarkIII
http://www.digital-imago.net/?p=36#more-36
Mvh
Omar
Anders Östberg skrev:
Jag köpte ett extra med kameran men får väl säga att jag aldrig kommit i närheten av att behöva det. Jag fotade två långa dagar EM i Roadracing och bytte visserligen batteri mellan dagarna bara för säkerhets skull men det behövdes egentligen inte. Ett fulladdat batteri räcker väldigt länge på III:an
mrelbe skrev:
Man befarar ju att en totalsågning är på gång. En sådan tarvar en lång utläggning som läget är, vilket ju tar tid att skriva ihop.
Jag hoppas verkligen att jag har fel, har precis anmält min kamera till Canons service... och vill verkligen att de ska lyckas.
Mikael
Tror jag behöver något starkare om inte fixen funkar.Omar skrev:
...
Skall bli intressant detta, har laddat upp med lite chips och folköl inför kvällen
Omar skrev:
Hej
Jeppe testar MarkIII mot Nikon D3 och D300
http://www.fotosidan.se/blogs/jeppe/13444.htm
Mvh
Omar
Omar skrev:
Hej
Jag har misstänkt det också, annars hade han antagligen innan skrivit att AF funkar jättebra, utförlig rapport kommer sedan.
Om han nu tycker att det inte hjälpt, då kan man fråga sig om det är lönt med spexelfixningen nu, eller vänta tills de kommit fram till annat?
Skall bli intressant detta, har laddat upp med lite chips och folköl inför kvällen
Mvh
Omar
Omar skrev:
Hej
Jag har misstänkt det också, annars hade han antagligen innan skrivit att AF funkar jättebra, utförlig rapport kommer sedan.
Om han nu tycker att det inte hjälpt, då kan man fråga sig om det är lönt med spexelfixningen nu, eller vänta tills de kommit fram till annat?
Mvh
Omar
paul innergård skrev:
Jag har också två batterier. Lite onödigt för mitt i vanliga fall rätt så måttliga fotograferande. Men visst känns det tryggt. man känner sig rustad så att säga. Ungefär som om jag hade fullt regnställ i duggregn.
Det blir till att ladda om chipspåsar och ölbuteljer inför kvällen.Omar skrev:
... har laddat upp med lite chips och folköl inför kvällen
SM0SBI skrev:
Jag har fått (köpt) en ny kamera som ska vara utan problem i veckan så den kommer att användas i morgon på innebandy. Ska bli spännade att se om det är någon skillnad mot min gamla.