Robert_Vallentuna
Aktiv medlem
I sann Adobe anda skulle var uppgradering då kosta en 5-6000kr och vara språk specifik.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lastrand skrev:
Har mina synapser slammat igen totalt eller har FotoVideo plötsligt höjt priset på M3:an med tretusen spänn??? Den står nu listad till priset 39.498 kr.
Jäkligt trist, och otur att det skulle ske mitt i sommaren och semestertider... :-(Anders Östberg skrev:
Tråkigare är supportläget, trots mitt CPS-medlemskap så har kameran nu legat två veckor hos InfoCare och det finns inget som tyder på att jag skulle få den nästa vecka heller. Detta skulle "suga" rejält då jag hoppats få använda den på för mig största händelsen i sommar, EM i Roadracing.
Jag förstår att man inte kan dimensionera för vilka toppar som helst, men två-tre veckor för en fokuskaliberering, med CPS-medlemskap?
Janne H skrev:
Med tanke på den efterfrågan det verkar vara på denna produkt är väl en prishöjning inte helt fel från leverantörens sida...?
Madeco.se begär 39375:-
Anders Östberg skrev:
Vad jag förstår finns det en "garanti" på 72 timmar, men det håller väl inte i verkligheten förstås.
PhotoJoe skrev:
Grymt trist att InfoCare ska missköta sig så. Jag förstår inte varför Canon var så missnöjda med Stockholms Centralservice. Dit kunde man åka och få grejerna fixade på några timmar. Var säkert där en fyra-fem gånger under 2003-2005. Nu får man ta sig till Bromma istället. Ingen idé att skicka grejerna, om man har möjligheten att ta sig dit med bil.
Som CPS-medlem har man ju rätt till att låna likadan kamera som man lämnar in. Iallafall har jag fått göra det vid samtliga tillfällen hos Centralservice, både hus och gluggar.
Får man inte det hos InfoCare?