matnyttige
Aktiv medlem
Förstår Jannes mening och tycker själv det är ofattbart att någon funktion för att bedömma "anonyma bilder" saknas på Fotosidan när så mycket annat går att lägga till om bilden (EXIF-info, fotograferingsdatum, plats, utrustning, manipulerad, pooler, motivområde, betyg eller ej mm mm).
Vill man ha ÄRLIG kritik på bilderna så gäller det att man inte "avslöjar" sig.
Dessutom undrar jag om Terje någonsin fått något tips på förbättring på någon av sina tusen bilder här istället för (allt för många) "hurra, va bra!". (Missförstå mig ej -Terje är riktigt duktig men inte ska han ha betyg 5 om han lägger upp sin sämsta bild. Troligtvis får han då en femma i betyg av någon här därför att han "brukar" ta riktigt bra bilder).
Mitt förslag är ett val då man lägger upp bilden typ "Vill du att bilden ska vara anonym i två dagar? Ja/Nej"
Vill man ha ÄRLIG kritik på bilderna så gäller det att man inte "avslöjar" sig.
Dessutom undrar jag om Terje någonsin fått något tips på förbättring på någon av sina tusen bilder här istället för (allt för många) "hurra, va bra!". (Missförstå mig ej -Terje är riktigt duktig men inte ska han ha betyg 5 om han lägger upp sin sämsta bild. Troligtvis får han då en femma i betyg av någon här därför att han "brukar" ta riktigt bra bilder).
Mitt förslag är ett val då man lägger upp bilden typ "Vill du att bilden ska vara anonym i två dagar? Ja/Nej"