Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billig diafilm + framkallning?

Produkter
(logga in för att koppla)

kalle-bufo

Ny medlem
Hej !

Var hittar jag billig diafilm, typ sensia 100 med ramframkallning, nån som känner till nåt?

Tacksam för förslag!

Kalle

Diafilm kan du köpa hos bland annat cyberfoto.se. De har inte jättestort utbud, men priserna är okej, och frakten snabb och billig (20:- vid kortbetalning). Framkalla filmen kan du göra hos Crimson. De är bra och prisvärda (55:- plus moms för en diaframkallning, säkert en del extra för ramning).

Alla filmer är billigast på ebay. Typ. Annars är det väl robertwhite.co.uk som gäller inom EU. Framkallning vet jag inget om, har en kompis som kör E6 åt mig.

Photax har diaframkallningspåsar som är ganska billiga. Framkallningen sker i Tyskland.

Hej !

Var hittar jag billig diafilm, typ sensia 100 med ramframkallning, nån som känner till nåt?

Tacksam för förslag!

Kalle

Diafilm hittar du på alla större postorderfirmor inom foto exvis scandinavianphoto,cyberphoto eller Photax.
Framkallning går fortfarande bra hos Crimson eller Odenlab eller varför inte privata www.enbrabild.se som jag kan rekommendera och som har bra priser.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar