ANNONS
Annons

Bilkyrkogården

Produkter
(logga in för att koppla)
Halloj.

Kan vi köra kl. 09.00?
Då kan vi ta det i ett lugnt och stilla tempo.
Jag har middag inbokad kl 19.00 under kvällen.

Vi struntar i stegen så tar vi med oss det vanliga stuffet...

Mvh
MaxG

Men jag kan_fortfarande_inte_före_13_för_jag_jobbar. Ska du med så är det den tiden vi åker, du var sist in... Men visst kan vi försöka vara tillbaka till 19, någon annan skulle ju också bort.

Halloj.

Då måste jag tyvärr styra av denna resa. Ville kunna njuta av det tidiga ljuset samt lite trevliga stopp efter vägen.

Ps: Anna jag gillar verkligen din trevliga attityd.

Mvh
MaxG

Halloj.

Då måste jag tyvärr styra av denna resa. Ville kunna njuta av det tidiga ljuset samt lite trevliga stopp efter vägen.

Mvh
MaxG

Detsamma, men du har totalt igonrerat mina inlägg och bara kört på som om du ägde detta, och är man sist in tycker jag man ska vara lite ödmjuk liksom. Jag säger bara vad jag tycker. Gliringar har jag inget till övers för heller...

Halloj.

Mvh
MaxG

Vem som helst kan ju tröttna när någon konsekvent inte läser vad som skrivs och försöker köra ett helt eget race.

Tack Martin. Men då är vi tre då, och det går väl bra hoppas jag. Blir några kronor till men inte tokdyrt ju. Har vi någon plan för när var hur vi kan ses?

Kanske blir vi tydligen bara tre som åker
Anna , kan du plocka upp mig vid Telefonplan T-bana?

Du åker väl länkentunneln och mot Essingeleden i alla fall så det är knappt någon omväg.

Detsamma, men du har totalt igonrerat mina inlägg och bara kört på som om du ägde detta, och är man sist in tycker jag man ska vara lite ödmjuk liksom. Jag säger bara vad jag tycker. Gliringar har jag inget till övers för heller...
Vem som helst kan ju tröttna när någon konsekvent inte läser vad som skrivs och försöker köra ett helt eget race.

Lägg ner, det blir fel ibland i forum, det är ju skrivet media.

Tycker du ska följa med ändå om du står ut med sen avresa, jag måste f ö också vara tillbaka till 19.

Lägg ner, det blir fel ibland i forum, det är ju skrivet media.

Tycker du ska följa med ändå om du står ut med sen avresa, jag måste f ö också vara tillbaka till 19.

Jo, nog blir det fel alltid. Som nu till exempel eftersom du inte kan skilja på två namn som börjar på M. ;) För min del är det betydligt smartare att utgå från Uppsala när jag är på orten istället för att åka från Sthlm.

Jo, nog blir det fel alltid. Som nu till exempel eftersom du inte kan skilja på två namn som börjar på M. ;) För min del är det betydligt smartare att utgå från Uppsala när jag är på orten istället för att åka från Sthlm.

Touché

(eller så kopierade jag fel quote :) )

Tror meddelandet nådde fram ändå.

Edit: Ska du med då? (((Jag har mailat Lasse min adress och telefonnummer f ö)))

Lasse: kan vi åka din bil? Min baklucka gick i baklås i dag, jag var förbi Peugeot, men de har inga tider förrän i September och kan inte ta en snabbtitt tydligen, så annars får folk ha all packning i knät. Jag kan dessutom max ta tre passagerare, för liten bil för att sitta tre i bak (om det blev fler, jag har nog helt tappat räkningen nu, stress när prylar går sönder, den är ju för fasiken rätt ny, bilen!)

Vi kan åka min bil,ska iofs in på service med den i morgon men de lovade att den blir klar samma dag.

Jag kan plocka upp passagerare på söder och längst E4:an

Eller om vi nu bara är tre, då funkar ju min också, det går att fälla ryggsätet och böka in något i skuffen den vägen (fick ut min mat på det sättet, haha), men det blir jobbigt om det är tunga prylar. Dock behöver man ju inte så mycket utrustning för bilarna, en 50mm och någon vidvikel, längre än 50 är inte värt, det släpade jag i onödan sist.

Eller om vi nu bara är tre, då funkar ju min också, det går att fälla ryggsätet och böka in något i skuffen den vägen (fick ut min mat på det sättet, haha), men det blir jobbigt om det är tunga prylar. Dock behöver man ju inte så mycket utrustning för bilarna, en 50mm och någon vidvikel, längre än 50 är inte värt, det släpade jag i onödan sist.

Jag tänkte ta med fler objektiv än någonsin, tror vidvinkelzoom och tele blir det jag använder mest...men jag tänkte även prova ett MACRO :)

Inte tele...tycker du. Hmm.

Macro eller "skämtgluggar" som Lens Baby, kan vara fint, men bilarna står så tätt att det går inte att backa nog för tele, jag har mina bilder på Facebook, men om du går in där och blir min "vän" så kan du se mer hur det ser ut och kan planera kameraväskan efter vad du själv tror.

Tycker vi tar Annas bil.
Jag tar med stativ ifall vi ska besöka gruvan också, annars behövs det inte.

Macroglugg är roligt dock.

Vilka är med nu då?

Tja, det är ni som får ha er utrustning i knät. Det är väl du och jag och Ola, fler får inte plats pga bakluckshaveriet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar