Emeleus
Aktiv medlem
vilka fina bilder!
Tack! Lönen gör det mödan värt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vilka fina bilder!
Bär med dig en snabbladdad blixt, på full effekt. Om någon angriper dig, avfyra den i ansiktet på angriparen.
Ofarligt, och för angriparen, JÄVLIGT obehaglig, men ofarligt. Man hinner lägga benen på ryggen och komma en bra bit.
Jag är allergisk mot politisk korrekthet, men i det här fallet frodas verkligen fördomarna.
Att befinna sig i en större stad, nattetid, innebär risker. Människor som är påverkade av droger (inkl alkohol) samlas och i samband med detta ökar brottsligheten. Detta är verkligheten. Vill man skildra den bör man känna till den.
Lite basal kunskap bör man ha. I synnerhet inom ett ämne som psykiatri då psykiatrins patienter frekventerar gator och torg.
Har man problem så löser man det själv eller ringer polisen. Det gäller som en grundläggande regel för samhället i stort. Pålar och vitlök fungerar dåligt.
Edit: Jag menar verkligen inte att psykiskt sjuka människor har carte blanche att göra som de vill. Jag menar bara att man bör ha en viss basal kunskap om man ger sig ut i ett område som är bevisat farligt.