Annons

Bilkyrkogården

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har inga problem med min mejl, det är ju samma som jag får meddelanden om uppdateringar i forumen genom, utan i så fall är det själva Fotosidan som bråkar... (eller har du skickat något i profilen på något mystiskt sätt? Jag går aldrig in på min profil, så i så fall är det problemet)

Jag har inga problem med min mejl, det är ju samma som jag får meddelanden om uppdateringar i forumen genom, utan i så fall är det själva Fotosidan som bråkar... (eller har du skickat något i profilen på något mystiskt sätt? Jag går aldrig in på min profil, så i så fall är det problemet)

Din sitemail funkar inte. jag har nu skickat 5 mail.

Är kanske något galet med sajtmailen, när jag tänker efter, skickat en del sådant, och ej fått svar. Kan någon testa skicka till mig så får vi se om det fungerar eller ej.

/B

Kom ni iväg nån gång?
Annars kan jag åka denna vecka om fler ska dit.

Finns en gruva att besöka alldeles i närheten där också.

Nej, vi kom inte iväg, lite missar i kommunikationen. Just nu är jag sjuk, fast på bättringsvägen i alla fall, men jag törs inte riktigt lova, i alla fall inte i början av veckan.

Ja, antagligen är fredag bra för mig, men jag vill vara säker på att jag är helt bra, om jag ska opereras i veckan efter får jag inte ha någon infektion i kroppen, så jag är lite petig med detta.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar