Annons

Bildjournalistik i Sundsvall?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag sökte också utbildningen, dock så kom jag in på mitt förstahandsval(journalist i sundsvall). Glad att jag kom in men lite synd att jag inte får veta antagningsbeskedet på bildjournalistik därför. Skulle ha varit roligt att veta om jag kom in eller inte :) Min kompis är i alla fall andra reserv så jag håller tummarna för honom.

Skulle vara roligt att se vad de som blivit antagna skickade in för arbetsprover. Har inte lagt upp alla mina på fotosidan än men har bildreportaget uppe på bilddagboken.
http://trueice.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1245016801&id=380480088
 
Det är antagningsprov som gäller i år. Kan inte direkt säga att det är en höjdar utbildning. Vill du bli fotograf så tycker jag man ska söka andra utbildningar. Plus däremot att man håller på med rörlig bild och får en journalistisk utbildning. Fotolärarna suger. Journalistlärarna är skitbra.

Wow, vad skoj det känns nu när man blivit antagen och tackat ja. Jag som verkligen sett fram emot en riktigt bra utbildning. Är de verkligen så dåliga?
 
Du vet att du fortfarande kan tacka nej va? Gå in på studera.nu så kan du ångra ditt svar fram tills 30 juli.

Haha, nej. Jag har fixat lägenhet och allt! Blir bara nervös när personer snackar skit om utbildningen. Man vill ju ha den bästa möjliga! Tråkigt när folk är så negativa... men man får göra det bästa och förvänta sig mer av lärarna helt enkelt!
 
Haha, nej. Jag har fixat lägenhet och allt! Blir bara nervös när personer snackar skit om utbildningen. Man vill ju ha den bästa möjliga! Tråkigt när folk är så negativa... men man får göra det bästa och förvänta sig mer av lärarna helt enkelt!

Roligt att det löst sig med sånt =) lycka till då ;)
 
Välkomna

Trots det vissa säger (att det skulle vara en skitutbildning) så är vi några stycken som går Bildjournalistik i Sundsvall och trivs alldeles ypperligt. Så ni som kommit in kan se fram emot en trevlig höst tycker jag.

För att inte tala om den trevliga insparken. Ni kommer få samtal från era faddrar i dagarna.

Välkomna

/ Tobias.
 
Är det några här på fotosidan som har sökt i år?

Jag har sökt och fått ett meritvärde på 800, om det räcker för att komma in eller inte, vet jag inte än
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.