Annons

Bildjournalistik i Sundsvall?

Produkter
(logga in för att koppla)
Grattis alla!
Hur har ni fått reda på ert resultat? Ringt eller via studera.nu? Tänkte bara eftersom resultatet ska komma med brev först v.29!
 
Vad har du för poäng då? Det står på studera.nu. Nej, inte alls säkert man är antagen bara för att man fått 800 poäng. Tror vecka 29 vet man väl?

precis, det var så jag också tänkte och undrade hur man kunde "anta" att man blivit antagen, jag är grymt nyfiken på antagningen såklart

ja, vecka 29, kommer väl upp på studera.nu och med brev?
 
Jag blev antagen! Trodde inte det var sant först; mitt självförtroende har sjunkit ju mer information som har kommit ut om antagningen. Först att det var över 300 sökande, sen att det bara var 13 antagna killar och dessutom att de flesta antagna redan hade en eftergymnasial utbildning - det var inte mycket som bättrade mina odds för att komma in. Väldigt nöjd nu dock.
 
Antagen

Någon mer som blivit antagen? kanske någon mer från västkusten? Vore kul att snacka sig samman med någon annan som ska dit.

mejla gärna eller skriv här.
[email protected]


// Aline
 
Hade också anmält mig och hamnade på reservplats elva. Med tanke på hur lite erfarenhet jag egentligen har inom fotografering är det ett resultat jag är fullt nöjd med.
Tänker dock inte chansa på att en tredjedel av dem som blivit antagna kommer att svara nej, så jag börjar studera i Kalmar i stället.
Hoppas att få läsa litet om utbildningen av er som kommit in, det kanske blir aktuellt för mig någon gång att försöka igen!

Mvh
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.