Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder vid skitväder

Produkter
(logga in för att koppla)
Fotograferad i ett snöoväder där snön inte föll utan blåste omkring i sidled.
79146919_3ffd79a781.jpg

Jag ber om ursäkt, men jag får inte bilden att synas. Använder följande kod:
PHP:
[IMG]http://static.flickr.com/37/79146919_3ffd79a781.jpg[/IMG]

Dåligt väder kommer oftast helt oväntat ibland. Från strålande solsken till kraftig dimma. Denna är tagen utan för malmö med öresundsbron i bakomsig. I vanliga fall brukar man se born men idag blev det inte så...

Bilagor

• pict3852ny.jpg
    pict3852ny.jpg
    54.9 KB · Visningar: 592
Mitt bidrag - från igår när det snöade småspik här.
/Catarina

Bilagor

• img_5505.gif
    img_5505.gif
    58 KB · Visningar: 546
De flesta av mina bilder från Vargö förra året togs i riktigt "skitväder". Dimma, duggregn, strax över 0 grader.

Tycker att bilderna blev trevliga i alla fall.

Bilagor

• vargö-i.jpg
    vargö-i.jpg
    54.9 KB · Visningar: 536
Härliga bilder, Catarina och Martin.

Här kommer ytterligare en bild då det var riktigt "Hundväder". Endast jag och räven var ute i snöblåsten. /Göran

Bilagor

• räv_snöstorm.jpg
    räv_snöstorm.jpg
    54.7 KB · Visningar: 636
Dimma? Skitväder? Den här gången var det en helikopter som släppte kalk i sjön som jag hade planerat att fiska i!

Var i södra indien i höstas och mötte det här glada gänget som firade elefantguden Ganesha i rätt dåligt väder.

Bilagor

• img_0306 kopia x s w för fs.jpg
    img_0306 kopia x s w för fs.jpg
    38.9 KB · Visningar: 462
Vid en resa i södra Indien i höstas övernattade vi ett par nätter på en kaffe- och teplantage i Chikmagalurdistriktet som tillhör en god vän. De hade då, i början av september, redan fått mer är 3500 mm regn vilket var mer än årsmedelnederbörden och kaffebönorna hade börjat bli dåliga. Vi vet att regnet sedan har fortsatt och att en stor del av skörden är förstörd. De gröna klätterväxterna i övre högra hörnet är peppar och buskarna nedanför är kaffe.
.

Bilagor

• r0013755 w för fs iv.jpg
    r0013755 w för fs iv.jpg
    38.5 KB · Visningar: 456
Ösregn, storm, saltvatten. Varför riskerar man egentligen kameran en sån här dag?

Bilagor

• storm.jpg
    storm.jpg
    38 KB · Visningar: 325
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar