JazzBass
Aktiv medlem
Eftersom kommentarer är en bristvara så vill jag alltid visa min uppskattning för mottagna kommentarer genom att svara på dem. Tycker det hör till hyfs och fason. Skulle kanske vara annorlunda om ens bilder skulle vara riktiga kommentarmagneter men det är de ju inte för det mesta.
Här är min statistik:
* fått 149 kommentarer och 26 röster på bilder
* fått 174 svar på givna bildkommentarer
* givit 258 kommentarer och 17 röster på bilder
* svarat 149 gånger på mottagna bildkommentarer
* du har fått 40 positiva och 0 negativa omdömen om dina
kommentarer.
Ganska jämt 2/3 av mina kommentarer har således blivit besvarade (och så har jag varit flitig och svarat på alla kommentarer jag fått...) ;-) Den kanske förhållandevis höga svarsprocenten beror kanske på att jag ofta ger rätt utförliga kommentarer. Hellre en utförlig än två korta och ytliga kommentarer.
Orkar man inte svara kan man ju använda tummen-knappen istället som "kvitto" på att man läst och uppskattat kommentaren. Den kunde kanske användas mer flitigt på FS...?
Här är min statistik:
* fått 149 kommentarer och 26 röster på bilder
* fått 174 svar på givna bildkommentarer
* givit 258 kommentarer och 17 röster på bilder
* svarat 149 gånger på mottagna bildkommentarer
* du har fått 40 positiva och 0 negativa omdömen om dina
kommentarer.
Ganska jämt 2/3 av mina kommentarer har således blivit besvarade (och så har jag varit flitig och svarat på alla kommentarer jag fått...) ;-) Den kanske förhållandevis höga svarsprocenten beror kanske på att jag ofta ger rätt utförliga kommentarer. Hellre en utförlig än två korta och ytliga kommentarer.
Orkar man inte svara kan man ju använda tummen-knappen istället som "kvitto" på att man läst och uppskattat kommentaren. Den kunde kanske användas mer flitigt på FS...?