ANNONS
Annons

Bilder från FS som du vill ha på väggen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jamas skrev:
Ja, iofs, men man kan måla/teckna egna bilder med. Men jag tycker ändå det är svårt att hänga egna bilder. :)

Jag brukade måla väldigt mycket med airbrush, gouache och vattenfärg mm innan jag började plåta så nästan alla tavlor i min lägenhet är egna skapelser... inte alls så svårt att hänga upp eget tycker jag... mycket roligare och personligare tycker jag. :)

Jag samlar på bilder av fs-medlemmar ;)
Här hänger från vänster:

Erik Malm
Lars-Göran T Abrahamsson
Olle Bjernulf

Den ute till höger är min egen.

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    34 KB · Visningar: 663
Och jag skäms inte för att sätta upp egna bilder. Det blir lite personligt då

Bilagor

• nuture_art.jpg
    nuture_art.jpg
    20.5 KB · Visningar: 489
Dina egna där, hade du verkligen satt upp på ett smakfullt sätt! Krukväxten bredvid kompletterade det hela bra, plus ljuset då.

Håller på inreder själv med egna + andra bilder + tavlor nu faktiskt.

Kul att se hur det blir hos dig med fotosidans konst på dina väggar. Dina två stora där var mäktigt. 70*50 va? Från Dox?

Visst är det nästan magiskt hur en inramning kan lyfta en bild? Inget fel på bilderna i exemplen, men med en enkel ram kan t o m en del av mina alster se anständiga ut. För att inte tala om hur de ser ut i en påkostad ram ;-)

Sant. Men ibland uppskattar jag inte en bild tillräckligt mycket för att rama in den. Men när den ändå "råkar" hamna bakom glas o ram så växer den...

Tyvärr har jag inte råd att rama in ens de bilder jag tagit med Aette (runt 40.000) så en del bilder kommer aldrig att få visa sin potential.

En del bilders tillämpning är att hänga på hemsidor o fotosidan.se ;-)

Det är mycket få bilder jag bemödar mig att rama. Det är "guldkornen" som man förgyller.

Om man surfar runt på fs hittar man som bekant många guldkorn. Bilder som är bra och bilder som är jakligt mycket roligare att ha på väggen än IKEAS´s bilder som alla andra har.

På fs hittar man unika bilder, bilder i ens smak, bilder från fotografer man tycker sig ha en knytning till. Man vet vilka dom är och dom går att köpa!

Jo precis, givna guldkorn kan jag printa ut o rama in, men för inte alltför längesen printade jag ut en bild på min egen skrivare o provade en ny ram jag köpt... det slutade med att jag beställde en "riktig" utskrift o pillade in den i ram o min kära hustru hängde upp den på väggen... över toa... o där sitter den nu o växer... o hade jag letat guldkorn hade jag aldrig valt just den.

http://www.fotosidan.se/member/portfolio/viewpic.htm?_q=1&ID=260916

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar