ANNONS
Annons

Bilder från FS som du vill ha på väggen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Även jag kommer förstås ha egna bilder på väggen, det blir billigast så ;) men mest bilder jag gillar av andra. På min profilsida lägger jag upp de jag försöker komma över.

Jamas skrev:

Annars är det ont om bilder på väggarna, har svårt att ha egna uppe, då ser jag så mycket fel hela tiden.

Det är ju tjusningen med att ha en egen kamera... man kan byta ut sina tavlor hela tiden för helt nöjd blir man sällan och smaken den förändras ideligen :)

Jag föreslog en bildbytarpool för att underlätta bildbyte, men det vann inte gehör då, så nu köper jag bilderna istället.

Arleklint skrev:
Jag föreslog en bildbytarpool för att underlätta bildbyte, men det vann inte gehör då, så nu köper jag bilderna istället.

Behöv det en pool för det??
Föreslå det i bildkommentaren, fotografens gästbok eller via mail att du är intresserad av en bild. Kanske är han/hon är intresserad av en av dina bilder och då är det ju klart!

Jag har juh en stor fin Sune Jonsson bild på väggen :)
Fast jag ska ta mig en titt men jag är nog rätt förutsägbar, blir väl samma bilder som jag brukar lyfta fram i "bäst på fotosidan" och liknade disskutioner

MrJ skrev:
Det är ju tjusningen med att ha en egen kamera... man kan byta ut sina tavlor hela tiden för helt nöjd blir man sällan och smaken den förändras ideligen :)

Ja, iofs, men man kan måla/teckna egna bilder med. Men jag tycker ändå det är svårt att hänga egna bilder. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar