Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bild: mitt första rådjur =)

Produkter
(logga in för att koppla)
Mysig bild, nummer 1. 2:an hade ganska skum vinkel. Gillar det avlånga formatet på den första mer också.

Fina bilder! :)

Tyvärr blir det oftast just "stjärtbilder" man får om man inte lurar på dom på pass.

Snyggt.
Dina bilder är betydligt bättre än mitt första rådjur.

Hmm, kanske inte skulle visa det, men OK då!

Bilagor

• roedeer_01.jpg
    roedeer_01.jpg
    52.4 KB · Visningar: 673
Här är en sjuk tolkning av tråden... men det är en bild av mitt första rådjur...

Bilagor

• rådyr.jpg
    rådyr.jpg
    57.8 KB · Visningar: 578
Sedan jag köpte min F20 för mer än ett år sedan har jag sett fram emot att fota mitt första råddjur. Söndagen 26 mars fick jag chansen men det visade sig vara mycket svårare än vad jag hade trott. Kameran fokuserade hela tiden på kvistar och grenar. Borde ha fokuserat manuellt men jag var rädd att de skulle springa bort.

Bilagor

• p1040172.jpg
    p1040172.jpg
    25.5 KB · Visningar: 406
Knäppte två råddjur genom fönstret (med kamera) när de försökte länsa ett fåglebord. Detta när det ser ut som det lipar åt sin kompis tycker jag bäst om även om skärpan blev bättre på de andra bilderna.

Bilagor

• mini-lipanderåddjur.jpg
    mini-lipanderåddjur.jpg
    8.6 KB · Visningar: 311
Har varit ute en hel del nu, och har fått rådjur på bild en 5 ggr redan! Men tyvärr inga bra kort då avståndet varit för långt =/
Men jag försöker vidare ^^

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar