Annons

Bevakningsmail

Produkter
(logga in för att koppla)
lottawe skrev:
Utan att ens kolla din sida va?:)

Janne, frågan kvarstår, Vi med många tjänar inte ett skit på det. Eller?

Jag har inget mot valmöjligheter, men frågan är om det är så lätt som du verkar tro. Det vet nog Christer bäst.. Men varför propsa på nåt man inte tjänar på?

Uj vad du tar i med svordomar och allt ;)
Jag tycker nog att man kan acceptera förändringar som man inte vinner på själv, om bara andra vinner på det.

Att ha en extra browser i gång på jobbet är ju ingen belastning för dig om du anser dig ha tid med det.

Det var allt från mig.

Arleklint skrev:
Uj vad du tar i med svordomar och allt ;)
Jag tycker nog att man kan acceptera förändringar som man inte vinner på själv, om bara andra vinner på det.
skit är inget svärord.

Frågan kvarstår ju fortfarande. Alltså, vem vinner på det? Varför skulle det vara lättare att kolla länkar efter man loggat in än en mapp i mailen (efter jobbet om du föredrar det?)

Och i förlängningen tror jag t.o.m fotosidan som sajt skulle kunna förlora besökarstatistik på det. Mailen lockar ju till att gå in..

Personligen vill jag helst ha meddelanden via mail. Jag förstår dock de som inte vill det. Det bästa vore nog om man kunde välja.

Instämmer!
Jag vill också ha det via mail.
Appropå att det drar från jobb så kan jag väll säga så här att nu när jag har tråkigt och inte vill göra det jag borde så kollar jag mailen om det ha kommit något bevakningsmail, och har det inte gjort det så återgår jag till det jag borde göra.
Om jag istället skulle surfa in på min sida så skulle det sluta med att jag var på FS i nån timme ändå och bara surfa runt, även om jag inte hade några svar på bevakningar.

Och dessutom, om jag inte får några bevakningsmail längre så kommer jag bara att få spam.

lottawe skrev:
Snälla, tänk länge innan ni genomför den funktionen även om den finns. Jag skulle antagligen bevaka betydligt mindre med den.
Jag tänker definitivt inte ta bort möjligheten att få dem via epost; jag vill ha det så själv... Så det blir isåfall valbart.

(Och med en PM-funktion på sajten får man ju ändå mail hem - om att det finns nya mail där, men kanske inte lika ofta.)

PM är bra av integritetsskäl också, man slipper avslöja sin epostadress vid kommunikation med andra på sajten.

En annan grej ang bevakningar som står på todolistan är en "synkronisera alla"-knapp på sina bevakningar, så de sorteras och ändras till att alla körs samtidigt - tex 20 minuter över varje timma. Med många bevakningar igång kan man ju få dem tämligen utspridda över timman.

clindh skrev:
Jag tänker definitivt inte ta bort möjligheten att få dem via epost; jag vill ha det så själv... Så det blir isåfall valbart.
Toppen:) Då har jag inget alls att invända mot.

...tex 20 minuter över varje timma. Med många bevakningar igång kan man ju få dem tämligen utspridda över timman.
Det låter ju suveränt!

Nu avslutar jag tillverkningen av mitt plakat på stört och känner mig helt lugn:)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto