Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Betalar aftonbladet för alla bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha.
Vem som tagit bilderna?
(stativ och självutlösare) Oj så det blev!

Om det inte är någon av dom som syns på bilderna borde ju dom veta vem som tog bilderna, i den situationen vet man om man blir plåtad, i texten verkar det som att dom inte vet det.
 
Nu har jag absolut ingen aning om vem karln i fråga är, men jag fattar inte riktigt vad han pekas ut för... att ha sex?

Kvällspressen slår till igen med scoop i världsklass, också undrar journalistförbundet varför journalister har lågt anseende i alla undersökningar...
 
Måste ju vara svårt att spåra vem som har rättigheterna till sånna bilder som sprids på nätet.

Men om det nu är Abborrjägarn på bilden, och det är han som tryckt igång självutlösaren så orde väl han kunna fakturera Aftonbladet för olovlig publicering, uteblivet namn osv? Eller?
 
pepperazzi skrev:
Måste ju vara svårt att spåra vem som har rättigheterna till sånna bilder som sprids på nätet.

Men om det nu är Abborrjägarn på bilden, och det är han som tryckt igång självutlösaren så orde väl han kunna fakturera Aftonbladet för olovlig publicering, uteblivet namn osv? Eller?

Det är ju det som är min fråga, har de spårat upp fotografen först eller trycker de hej vilt och hoppas på det bästa?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.