Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa fotoskrivaren?

Produkter
(logga in för att koppla)

Sandra.s

Medlem
Jag har tänkt köpa en fotoskrivare, men tycker det är så svårt att välja vilken jag ska satsa på. Funderar på en Canon Pixma MG6250. Någon som har erfarenheter att dela med sig av ang den? Eller har ni förslag på andra bra modeller? Kravet är att den ska ge bra fotoutskrifter & att den ska kunna skriva på skivor, resten struntar jag i. Skanner och sånt har jag inte nån större användning av iallafall.

Har ni några tips? :) Priset har jag tänkt mig max 1500kr, kan inte lägga mer än så på en skrivare i dagsläget.

Jag har inte erfarenhet av just denna modell men har haft ett par liknande (äldre modeller) och har varit väldigt nöjd med utskrifterna. Om man är ute efter en lågbudgetmodell så tror jag generellt att Canons modeller är prisvärda alternativ

Räkna dock med att priset per utskrift är rätt så högt men det gäller nog alla hemmaskrivare.

Tillägg, ser att Cyberphoto säljer iX6550 för 1.500:-.

Den modellen kan skriva A3+ vilket jag personligen tycker är väldigt trevligt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar