Anders Östberg
Guest
Det är väl bra för er, då borde det vara kort kö för reparationen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anders Östberg skrev:
Det är väl bra för er, då borde det vara kort kö för reparationen.
Nu är vi tre!PhotoJoe skrev:
Kravet är att du är en professionell användare av Canons kamerasystem, dvs att du tjänar pengar på din fotografering. Sen måste du äga minst två professionella dSLR/SLR-hus och minst tre L-gluggar. Sen är det fritt fram!
Enligt denna: http://www.fotosidan.se/reviews/viewproduct.htm?ID=8109
...så är vi bara två CPS-medlemmar på Fotosidan.se, låter lite lite om du frågar mig. ;P
//J
leifb skrev:
Nu är vi tre!
PhotoJoe skrev:
Haha, om det vore så väl! Just nu har InfoCare kö även för CPS-medlemmar. De ligger runt en vecka nu, ska vara max 72 timmar. När Stockholms Centralservice (fd. Canon IT Service) i Hägersten hade hand om servicen kunde man få grejerna fixade över dagen. Det är samma tekniker på InfoCare som fanns på SCS, tack och lov, för de är grymt duktiga.
//J
Anders Östberg skrev:
Tyvärr har jag inte alls samma erfarenhet, om jag får välja så kommer min reparation att utföras hos RCC i Mölndal trots att jag bor i Stockholm.
Laesk skrev:
Håller me!
Infocare hade inne min mark II N för bandning, deras åtgärd va "justering av CMOS-sensorn" de blev lika mkt bandning efter de. Förstår inte hur dom kan skicka tillbaka en trasig kamera...
(samma gäller Intervision i malmö, som sen fick ta itu me den) Dom bytte ett kretskort, men felet kvarstod.
Till sist la Canon RCC - Mölndal ner 10 timmars arbete på den, men fick inte bukt med felet. Så jag skulle få ett nytt hus, fast brist på marknaden på mk2N så fick jag en mk3 istället
Så tack infocare o intervision att ni höll på med min kamera i 11 veckor utan att fixa problemet!
Fick den för ca 6 veckor sen.. serienr: 536***
PhotoJoe skrev:
Vad trist att du nu, eventuellt, måste skicka in din nya Mark III för att fixa AF-problemet. :-/
Arne S skrev:
Men jag kommer nog vänta någon månad tills den värsta stormen lagt sig på verkstäderna.
/Arne
micke80 skrev:
fyra CPS...
;o)