Suck, hela samhället har blivit sjukt, vart är världen på väg? Allt fler blir sjukskrivna, mördar varandra, kastar glåpord, har sex med vem som helst på vilket sätt som helst med hur många som helst, stjäl från varandra, hävdar att de är toleranta mot allt och alla (bara de själva inte kommer i kläm). Och så står alla i samhället bara som gapande fån och frågar sig varför, vad är det som går fel??
Ingen kan hindra de som vill leva i homosexuella förhållanden, och ingen kan hindra någon annans åsikt. Alla har en egen vilja och har rätt att göra egna val. Låter lite patetiskt att hacka ner på någon för att denne sagt nej till att fotografera någon. Verkar som de flesta är nöjda bara de tycker som "alla andra", för det kan ju bli farligt om man tycker annorlunda!
Jag tror för övrigt så här, att om det hade varit meningen att människor av samma kön skulle ha sexuellt umgänge, så skulle det endast finnas människor av ett kön, eller eventuellt tvåkönade. Men nu existerar två olika modeller av människan, den ena med ett utanpåliggande könsorgan, den andra med ett invändigt, och kombinerar man dessa så resulterar det i att ett nytt liv skapas. Om huvudmeningen inte skulle varit heterosexualitet, så skulle människan vara utrotad eftersom förökning då inte kan ske. Sämsta möjliga kombination borde ju i alla fall vara evolutionstroende och homosexuell.
Jaja, om jag ser en stickpropp och ett vägguttag så försöker jag inte ens göra på något annat sätt än att placera stickproppen i vägguttaget. Men man kanske skulle börja exprimentera med att montera vägguttag både på sladdar och på väggen för att se om man får det att fungera!
En sista viktig sak: Det är väldigt stor skillnad på att inte acceptera och respektera en person, och det personen gör. Själv är jag för det första inte det minsta rädd för homosexuella, och jag tycker inte heller illa om dem, och jag kan ha dem som vänner, men jag tror inte att deras sexuella liv är naturligt, däremot respekterar jag det.
Sen läste jag något om att religösa är en minoritet, vilket var så på tok fel och visar på en aningen avskärmad världsuppfattning. Sverige är det mest icke-religiösa landet i världen, i övriga världen är religion ofta en självklarhet för de flesta. Av jordens befolkning på 6 miljarder räknas ca två miljarder som kristna och av dem en miljard andedöpta. Ca en miljard utövar Islam, 750 milj Hinduism, 350 milj Bhuddism. Ungefär 16% räknas som icke religiösa, och 4% till ateism, vilket ändå är en sorts religion. Statistiken finns att få på bl.a.
http://www.geohive.com/global/religion_top.php