gunnargren
Aktiv medlem
Jag funderar trots allt på att köpa CS6 och köra med den så länge det funkar rent praktiskt. Jag kör fortfarande CS3 och att köpa CS6 innebär ju att jag skjuter problemet framför mig
Om du följer tråden, Mattias, får du gärna svara på följande. Du brukar ju veta vad du pratar om![]()
Vet du (eller för all del någon annan) vilka studenter respektive lärare som får köpa de rabatterade versionerna. Jag jobbar som lärare, men inte alls i något fotorelaterat. Visserligen ingår det i mina uppgifter att se till att det kommer upp lite nya bilder på skolans FB-sida, men mer än så är det inte. Räcker det tro? Är det bara att få ett intyg om anställning från arbetsgivaren och sen handla?
Alternativ 2 är att min fru är doktorand. Inte heller något ämnesområde som har med foto att göra. Spelar det roll?
Alternativ 3 är min son som till hösten ska studera humaniora på universitet. Berättigar det till rabatten?
Nu hoppar jag in och svarar, men är ganska säker på att man har rätt att köpa som student till alla tre alternativen.