Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Frågor om att ladda ned cs6 och för lite vram

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag fick också upp fullpriser. Däremot får jag upp en liten grå box till höger som har en länk i botten "Priser för studerande och lärare", och klickar jag på den får jag studenpriserna...

Licens är inte bunden till en dator utan till dig som person. Byter du dator kan du flytta med licensen till nästa dator så det där behöver du inte oroa dig över, såvida inte datorn blir stulen.

Vilken dator har du? Minne? Hur stora bildfiler jobbar du med?

Så om datorn blir stulen så kan man inte ladda ner det på den nya? Eller hur menar du?

Så om datorn blir stulen så kan man inte ladda ner det på den nya? Eller hur menar du?
I princip är det så att någon stjäl din licens i det fallet.
Men å andra sidan så har säkert inte Adobe några problem med att ge dig en ny licensnyckel och stänga av den gamla när du har förklarat situationen.
Det kostar ju inte dem ngnting o ger bara positiva signaler utåt.

Jag kom att tänka på en annan sak. Om du har en gammal macbook med OS X. Har du 64bit då??

CS5 går väll att installera på 32bit OSX men när de lanserade CS6 droppade dom väll det? Eller yrar jag bara nu?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto