Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ansökan ej behandlad efter flera månader
- Trådstartare Pablom
- Start datum
Candersson
Aktiv medlem
Jag har sett fler som klagat på detta (gällde dock annan grupp). Det är väl OK att man ska få ansöka men om man nu har den här formen av administration så kräver det ju också att man har fungerande rutiner på plats... :-/
Candersson
Aktiv medlem
Det var en tråd för ett tag sedan som handlade om att en person blivit nekad inträde i en grupp. Jag frågade hur det kunde vara möjligt och enligt vad jag förstod så gjordes en bedömning över hur aktiv/intresserad man var.
Får nog säga att jag tycker det låter väldigt märkligt.
Det finns ju ingen anledning att ansöka till en grupp om man inte är intresserad. Att sen därefter bli bedömd på kriterier som inte är tydliga ter sig ännu märkligare...
Möjligt att jag är naiv men jag kan inte förstå varför man överhuvudtaget ska ansöka till en grupp. Apropå din kommentar om "exklusiva stängda klubbar"
Får nog säga att jag tycker det låter väldigt märkligt.
Det finns ju ingen anledning att ansöka till en grupp om man inte är intresserad. Att sen därefter bli bedömd på kriterier som inte är tydliga ter sig ännu märkligare...
Möjligt att jag är naiv men jag kan inte förstå varför man överhuvudtaget ska ansöka till en grupp. Apropå din kommentar om "exklusiva stängda klubbar"
ztenlund
Aktiv medlem
Jag förstår inte heller idén förutom i vissa fall. Kritisk massa är ju typiskt en intressegrupp där det faktiskt finns en poäng med att ha ett urval.
Allting har sin historia. Från början tyckte vi att man skulle vara mer noggrann och känna sig hedrad genom att ansöka och bli accepterad. Det funkar väl bra ibland men också inte. Så på de officiella kommer vi plocka bort det medan specialgrupper/klubbar etc får bestämma själva hur de skall vara.
Candersson
Aktiv medlem
Tack för info David.
Jag förstår då att det fortfarande kommer att finnas "stängda klubbar". Så är det även i livet utanför Internet.
Jag förstår då att det fortfarande kommer att finnas "stängda klubbar". Så är det även i livet utanför Internet.