fjalstal
Aktiv medlem
Xi_ skrev:
Nu börjar jag bli trött på att det ibland inte går att avgöra om en bild är manipulerad eller omanipulerad. Jag vill veta om det är resultatet av en duktig fotograf eller en duktig bildredigerare jag studerar.
Det borde inte vara möjligt att lägga upp en ny bild utan att age om bilden är manipulerad eller omaipulerad. Detta val borde altså vara tvingande och att åtadkomma det kan inte vara allt för svårt. Detta är trots allt en fotosida och inte en sida för bildredigering.
//Per Pettersson
Då återgår jag till din start på inlägget.
Du vill uttryckligen tvinga andra att göra som du vill. Jag bara anpassar mitt diskussionssätt efter sällskapet...
Jag har försökt skriva att jag tror saker och att det är mitt sätt att jobba men trots det väljer du att läsa mitt och andras inlägg som om vi förmedlar absoluta sanningar. Såna finns inte.
Om DU har problem med vissa saker ska du inte lägga ansvaret på lösningen på andras axlar. Jag hatar censurerande stoppklossar...
Ingen mer bevakning på den här tråden. Jag borde lärt mig att aldrig diskutera med tekniker vid det här laget