Jag här är en person som gärna skulle vilja va med i Galleri FS men efter ett refusande så blev jag så piist så jag kommer ge fan i den där galleri fs, Hadde en bild på en räv som många kommenterade o gav mig 5
r mm samt 2-3 som valt den som favoritt, privat folk som köpt den av mig för tavelbild och massa privata beröm utanför fotosidan. Tanken var fan testar FS för det vore ju pricken över i:et att komma med drä...NOPE det vart stop och jag skrev i min blogg att jag kanske ska ta ett uppehåll eftersom mina bilder ej är bra. Detta var min första bild efter 6 månaders uppehåll och denna varKANON som räv porträtt men fan heller...så jag var på väg att lägga ner fotandet igen men goa personer här på fotosidan sa: Bry dig fan inte om FS för dom vet inte vad fan dom gör. Många skrev och ja jag fotar än men mest för folket på fotosidan och deras kommentarer inte för GELLERI FS....ALRDIG MER,
JAg tycker dom kan lägga ner den delen eller så ser dom till att verkligen ha perspektiv vad för bilder som verkligen är bra eller ej, nybörjare som proffs skall ju ha chansen där tycker jag.