Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Anarki på annonsmarknaden
- Trådstartare Håkan Bråkan
- Start datum
matlep
Aktiv medlem
Jag har meddelat annonsören. Dock gjorde jag misstaget att radera vilket kanske var lite dumt. Skulle bara mailat och markerat att det inte är ok. Därför fick annonsören dispens för en annons till.
David, om ni behöver fler forumvärdar så är jag intresserad.
matlep
Aktiv medlem
Vi kan ju i vart fall hoppas de läser det här, haha.
Hoppas kan man ju alltid. Känns skönt iallafall att ha en likasinnad "polis" i forumet! Jag känner samhörigheten....
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Hoppas kan man ju alltid. Känns skönt iallafall att ha en likasinnad "polis" i forumet! Jag känner samhörigheten....
hehe, självklart, men man blir ju trött på dem till slut, även om det kanske inte spelar så stor roll.
matlep
Aktiv medlem
hehe, självklart, men man blir ju trött på dem till slut, även om det kanske inte spelar så stor roll.
Nä det är verkligen sant.... Det får dagarna att gå iallafall
macsailor
Aktiv medlem
Ett annat, i mitt tycke, stort problem i samband med annonseringarna på Fotosidan är att när väl prylarna är sålda, så tar säljaren trots det inte bort annonsen. Detta leder ju i förlängningen till att man som eventuell köpare inte längre vet om annonsen är aktuell eller inte när man kontaktar säljaren.
Sedan verkar det som om säljaren i ovanstående fall (efter såld vara, men ej bortagen annons) inte verka bry sig att kontakta nytillkomna potentiella köpare som hör av sig angående den (redan sålda och fortfarande) utannonserade varan.
Är varan såld, bör annonsen tas bort omgående och inte ligga och vänta på att den tas bort automatiskt efter en månad.
Sedan verkar det som om säljaren i ovanstående fall (efter såld vara, men ej bortagen annons) inte verka bry sig att kontakta nytillkomna potentiella köpare som hör av sig angående den (redan sålda och fortfarande) utannonserade varan.
Är varan såld, bör annonsen tas bort omgående och inte ligga och vänta på att den tas bort automatiskt efter en månad.