Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Anarki på annonsmarknaden

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har meddelat annonsören. Dock gjorde jag misstaget att radera vilket kanske var lite dumt. Skulle bara mailat och markerat att det inte är ok. Därför fick annonsören dispens för en annons till.

Okidoki! Vi tar gärna hjälp men har inget bra modereringssystem där just nu. Vi kikar och återkommer.

Ett annat, i mitt tycke, stort problem i samband med annonseringarna på Fotosidan är att när väl prylarna är sålda, så tar säljaren trots det inte bort annonsen. Detta leder ju i förlängningen till att man som eventuell köpare inte längre vet om annonsen är aktuell eller inte när man kontaktar säljaren.

Sedan verkar det som om säljaren i ovanstående fall (efter såld vara, men ej bortagen annons) inte verka bry sig att kontakta nytillkomna potentiella köpare som hör av sig angående den (redan sålda och fortfarande) utannonserade varan.

Är varan såld, bör annonsen tas bort omgående och inte ligga och vänta på att den tas bort automatiskt efter en månad.

ANNONS