Raderad36
Avslutat medlemskap
Inget varumärke att skydda!
Jag har varken något varumärke att skydda eller VARA! FS är en plats för fotointresserade och tanken med dessa forum är att dess medlemmar ska diskutera fotorelaterade ämnen.
Jag tycker det är av stort intresse att höra dina uppfattningar i detta ämne! Tråkigt nog så kan du inte acceptera att jag har andra uppfattningar!
MVH/Thomas
P.S. Det fanns inga AF kameror på Ludvigs tid.
Citat:
Ni har även missat något om Ni tror att Canon är MITT varumärke. Det enda som jag värdesätter är utresultatet och kartonger är inte ett sådant eftersträvnadsvärt resultat!
Kommentar:
Det är ditt eget varumärke det handlar om Thomas och inget annat. Det handlar om att du gör dig själv till åtlöje som du hållit på i denna tråden och det är inte bra för DITT varumärke. I det här fallet kan väl knappast du sägas ha bidragit till en ökad förståelse för dessa problem. Dina inlägg har ju snarast präglats av att du på olika sätt har försökt störa den seriösa verksamheten i denna tråd genom att försöka få folk att fatta att de egentligen inte har några problem med AF eftersom ju du inte sett några. Tror man att man är alltings absoluta mått så är det förståeligt, men den synen är nog ganska utdaterad idag. Senast den var på modet var väl under Ludvig XIV i (död 1715).
Jag har varken något varumärke att skydda eller VARA! FS är en plats för fotointresserade och tanken med dessa forum är att dess medlemmar ska diskutera fotorelaterade ämnen.
Jag tycker det är av stort intresse att höra dina uppfattningar i detta ämne! Tråkigt nog så kan du inte acceptera att jag har andra uppfattningar!
MVH/Thomas
P.S. Det fanns inga AF kameror på Ludvigs tid.