Annons

__Fotosugen ? Måste ju ut en sväng imorgon 5/1__

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:


Tänker ta en sväng imorgon onsdag och hoppas att solen kanske vill titta fram lite!

Nån annan som också är ledig och vill hänga med?

//Marcus som måste våga sig ut i kylan igen :)
 

Bilagor

  • 08888-Surfare-besk2-100k.jpg
    08888-Surfare-besk2-100k.jpg
    98.2 KB · Visningar: 307
Jag är på, tycker synd om kameran som ligger och samlar damm sen julgröten. Och så hade vi kul sist, men denna gång blir det nog inte lika sent för mig :cool:
 

Bilagor

  • IMG_2071 400.jpg
    IMG_2071 400.jpg
    79.4 KB · Visningar: 247
Har fotat idag och igår, så tror jag ligger lågt imorgon. Men jag får se hur jag känner när jag vaknat.
 
Okej Franke och om det är fler som är sugna!


Medis Kl 12 för en tidig lunch och sen kör vi med stativ och grejer, kan det ju bli riktigt bra vet jag

Maffe är på också!

//Mackan
 
Okej, låter bra. Tänkte nog testa med 70-200IS och se vad det kan göra på gatan. Men jag får väl ha nåt mer normalt i reserv. Stativ är inte min grej men jag har ett lätt som kanske får hänga med på axeln, jag kanske lär mig nåt :). ses//W
 
Vad är det som gäller berörande motiv, mackan?

Antar det inte är street med tanke på stativen. Kanske skulle vara kul att lufta 200-400 som legat i ide hela vintern.
 
Vet inte vad Markus tänker men tycker det vore kul om flera hade långgluggar. Mitt mål är att få ett halvdussin bra porträtt på stadsflanörer från 300 exponeringar eller så. Dvs om vi nu undviker de folktomma mälarstränderna. Men vi får se, jag är beredd på allt :)
 
Ledsen grabbar, tror jag bangar. Det här vädret lockar inte ut mig så om det inte blir bätre före 11:00 så står jag över.

//Marcus
 
Ledsen grabbar, tror jag bangar. Det här vädret lockar inte ut mig så om det inte blir bätre före 11:00 så står jag över.

//Marcus

Hej!

jag är intresserad! får jag följa med i fall ni drar iväg eller en annan dag i vecka passar mig också ..... hoppas på bättre väder!

Luis.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.