Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
800si...
- Trådstartare klasg
- Start datum
StefanS
Medlem
Har tyvärr ingen själv, jag funderade på att skaffa en, men det blev en Dynax 7:a istället, men jag vet flera andra som har, och de är hur nöjda som helst med detta hus, både funktionsmässigt och kvalité.
Pris begagnad vet jag inte riktigt, men om jag skulle köpa en 800 idag skulle jag ringa runt lite mellan olika butiker, för jag har sett att flera har ett fåtal såna hus kvar som de säljer ut riktigt billigt.. Kan vara ett bra alternativ till beg...
Pris begagnad vet jag inte riktigt, men om jag skulle köpa en 800 idag skulle jag ringa runt lite mellan olika butiker, för jag har sett att flera har ett fåtal såna hus kvar som de säljer ut riktigt billigt.. Kan vara ett bra alternativ till beg...
Gunnar D
Aktiv medlem
700si
Jag har en 700si och är mycket nöjd med den.
800si är ju en förbättrad version och du blir säkert nöjd med den.
Jag har vertikalgrepp till min och det rekommenderar jag dig att köpa oxå, det ger både bättre balans och enklare fotografering " på höjden" Desutom driver man kameran på vanliga AA batterier då.
Jag har en 700si och är mycket nöjd med den.
800si är ju en förbättrad version och du blir säkert nöjd med den.
Jag har vertikalgrepp till min och det rekommenderar jag dig att köpa oxå, det ger både bättre balans och enklare fotografering " på höjden" Desutom driver man kameran på vanliga AA batterier då.