Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
5D och 7D i Gbg
- Trådstartare sunderlux
- Start datum
js1
Aktiv medlem
Per skrev:
Kanske ett förslag till Fotosidan.se, att det borde gå att söka på 'kameraväskan' också i sökformuläret för medlemmar? Då hade du kunnat söka upp några Göteborgare med de kamerorna, och bjudit över dom på en fika..?
/Per
Du kan ju gå in under produkter och lista de som har en viss produkt i sin kameraväska. Sen får du kolla vem som bor i ditt län osv, lite halvknöligt men iallafall en bit på vägen.
Så gjorde jag när jag skulle köpa ett objektiv.
Listade alla och mailade sen dom för att få deras omdömmen.
Per
Aktiv medlem
js1 skrev:
Du kan ju gå in under produkter och lista de som har en viss produkt i sin kameraväska.
just ja, så var det! (hade för mig att jag gjort nåt sånt tidigare)
sunderlux
Aktiv medlem
Jag var till Japanphoto en sväng på fredagen och klämde på 5d, 7d och d70.
d70 gick bort direkt. De hade glömt att man måste hålla i kameran för att ta kort, men det gick nästan inte. Jättekasst grepp.
Båda minoltakamerorna var sköna att hålla i och det var lätt att komma åt rattar och knappar. 7d var ju lite större och kändes betydligt robustare, men för mig som så sent som för en vecka sen hade kollat runt efter begagnade A2r så var den helt enkelt för dyr. Eller, den är ju inte dyr, kostar bara för mycket pengar för mig.
Så igår skickade jag efter 5d-paketet med minne, väska och 18-70 från Dustin. Batteri bjuder jag på just nu på Ebay. Jag har letat lite efter ett kraftigare zoomobjektiv också (på Ebay) och det finns en del, men jag får nog vänta lite med det. Man ska ju ha mat också...
d70 gick bort direkt. De hade glömt att man måste hålla i kameran för att ta kort, men det gick nästan inte. Jättekasst grepp.
Båda minoltakamerorna var sköna att hålla i och det var lätt att komma åt rattar och knappar. 7d var ju lite större och kändes betydligt robustare, men för mig som så sent som för en vecka sen hade kollat runt efter begagnade A2r så var den helt enkelt för dyr. Eller, den är ju inte dyr, kostar bara för mycket pengar för mig.
Så igår skickade jag efter 5d-paketet med minne, väska och 18-70 från Dustin. Batteri bjuder jag på just nu på Ebay. Jag har letat lite efter ett kraftigare zoomobjektiv också (på Ebay) och det finns en del, men jag får nog vänta lite med det. Man ska ju ha mat också...