Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Ellix
Aktiv medlem
Hej alla och tack för ett helkul fotodygn! Sorry att jag smet iväg lite i förtid, nästa buss hade gått så himla sent.
Hoppas att det var Teresas cykeldäck jag pumpade upp, så att det ordnade sig.
Det har varit lite fullt upp, med 70-årskalas osv, jag har inte ens hunnit titta på mina bilder. Men jag vet att jag bl.a. har en fin bild med fotograf iklädd shorts och stövlar på Korsvägen. Lägger upp den snart. Måste sova nu. Hej så länge.
Hoppas att det var Teresas cykeldäck jag pumpade upp, så att det ordnade sig.
Det har varit lite fullt upp, med 70-årskalas osv, jag har inte ens hunnit titta på mina bilder. Men jag vet att jag bl.a. har en fin bild med fotograf iklädd shorts och stövlar på Korsvägen. Lägger upp den snart. Måste sova nu. Hej så länge.
HockePocke
Aktiv medlem
Häääärliga bilder!
Lite ånger att man inte va med har man allt nu :-(
Men men jag får njuta av era fina bilder
Nikonetha
Aktiv medlem
HockePocke skrev:
Häääärliga bilder!
Det förstår jag.. för vi hade ett skitroligt dygn.. återigen, jag kan bara säga tack till Kalle som fixar det här så superduperbra och alla ni andra som var med.. vilket gött gäng ni/vi är
bellasoda
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
och den coolaste
Någon som undrade hur det såg ut från andra sidan?
Bilagor
Kijana
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
och vems akterparti tro??
Men herre gud, Agnetha, så där ser Kalle ut i nyllet jämt. Det är inget konstigt med det.
Kijana
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Ha, ha.. tro inte att du skall vinna enkelt i dom två katergorierna.. jag kommer ge dig en hård match där
För mig är det ju rena skrattmatchen där när jag lägger upp bilderna från rullen som Expert framkallade - eller kanske inte gjorde.