Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej alla och tack för ett helkul fotodygn! Sorry att jag smet iväg lite i förtid, nästa buss hade gått så himla sent.
Hoppas att det var Teresas cykeldäck jag pumpade upp, så att det ordnade sig.
Det har varit lite fullt upp, med 70-årskalas osv, jag har inte ens hunnit titta på mina bilder. Men jag vet att jag bl.a. har en fin bild med fotograf iklädd shorts och stövlar på Korsvägen. Lägger upp den snart. Måste sova nu. Hej så länge.
 
Många härliga bilder här må jag säga. Jag är rätt nöjd med mina egna bilder också, och laddar snart upp några här. Det är bara det att vått fotopapper torkar så låååångsamt.

//Tommy
 
Elli, jajamensan det var min cykel! Jättetack! Skrev det igår men sen dess har ju tråden översvämmats av inlägg.. :)
 
HockePocke skrev:
Häääärliga bilder!

Lite ånger att man inte va med har man allt nu :-(

Men men jag får njuta av era fina bilder :)

Det förstår jag.. för vi hade ett skitroligt dygn.. återigen, jag kan bara säga tack till Kalle som fixar det här så superduperbra och alla ni andra som var med.. vilket gött gäng ni/vi är :)
 
På resande fot eller panorering?

Se här vad ni missade när ni stack så tidigt allihopa. Bilden är tagen på väg hem, men i alla före kl 19.
 

Bilagor

  • resandefot_pano2.jpg
    resandefot_pano2.jpg
    29.2 KB · Visningar: 272
Gersemi skrev:
Ha, ha.. tro inte att du skall vinna enkelt i dom två katergorierna.. jag kommer ge dig en hård match där

För mig är det ju rena skrattmatchen där när jag lägger upp bilderna från rullen som Expert framkallade - eller kanske inte gjorde.
 
För er som sov när solen gick upp kan jag meddela att ni inte missade något...det var en väldigt jämngrå och trist soluppgång...eller inte.

Fenix-fågel?
 

Bilagor

  • i-luften_old.jpg
    i-luften_old.jpg
    72.4 KB · Visningar: 256
Även jag lyckades fånga djuren på café Lyckan mellan mina våffeltuggor :).. men inte ville dom komma fram till stängsel inte.. hmm.. ni andra hade väl skrämt dom för mycket.. :)
 

Bilagor

  • lyckan.jpg
    lyckan.jpg
    59.8 KB · Visningar: 250
Tack för lånet Agneta.
Vilken kul leksak - vill oxå ha en.

(OBS! jag lyckades hålla mig utanför bilden)
 

Bilagor

  • dsc_0549 copy.jpg.jpg
    dsc_0549 copy.jpg.jpg
    96.3 KB · Visningar: 238
Heeeeeeeeeeeeeej

Nu gör jag min lilla entré här..Tackar också för senast och ser att jag missat både hemcykling och annat...Mycket att ta igen men himla kul att läsa..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.