Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Är jag inte välkommen

Produkter
(logga in för att koppla)
Du är inte spärrad, du har bara inte bekräftat ditt medlemskap (enligt instruktioner på sista sidan man får vid medlemsansökan). Vi har detta steg för att få mer koll på att folks epostadresser stämmer.

Ibland försvinner dock det där bekräftelsebrevet på vägen har vi märkt, troligen pga spam-filter på vägen - då är det bara att maila oss och be om hjälp.

Så, nu har jag bekräftat medlemskapet åt dig.
 
clindh skrev:
Du är inte spärrad, du har bara inte bekräftat ditt medlemskap (enligt instruktioner på sista sidan man får vid medlemsansökan). Vi har detta steg för att få mer koll på att folks epostadresser stämmer.
Ibland försvinner dock det där bekräftelsebrevet på vägen har vi märkt, troligen pga spam-filter på vägen - då är det bara att maila oss och be om hjälp.
Så, nu har jag bekräftat medlemskapet åt dig.
Det måste ha blivit nårgra andra fel vid registeringen.
Jag är INTE 42 år.
Är född -46 alltså 58 år snart i april. Det måste ha blivit nårgra andra fel vid registeringen. Jag kan inte ha börjat att fotografera -39 eftersom jag inte var född då.
Mitt fotograferand började c:a -63 (minns inte exakt vad jag uppgav)ungefär vid 14-15 års ålder.
Vet också att det dök upp en sida med en adress som jag skulle bekräfta mitt medlemskap
på, men sidan försvann omgåend, innan jag han klicka på adressen.
Kanske kan det bero på att jag är MACFREAK och sitter på MAC OS X, och SAFARI.
Hittar jag andra fel kanske jag kan fixa dom själv.
Men detta var vad jag tycker att du skall veta nu.
Jag fortsätter på forumet
Bengan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.