Ja, kära nån vilket skitsnack det kan bli för att folk har en åsikt....och man har inga problem med att snacka skit om andra personer härinne heller, personer som inte kan försvara sig själva - kränkande!
Jag är en utav dessa "moralidioter" som kommenterat dessa bilder....
Och jag utgick ifrån vad bilden sa mig....men, se det får man ju inte....man får heller inte skriva att någon ser ut som ett objekt, och man får för allt i världen inte skriva att hon är framställd som ett runkobjekt....
Det är mycket man inte får skriva...
MEN, man får gärna skriva "shyssta lökar" snygg häck, henne hade man inte tackat nej till..m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.
Och där ser man hur fotografen bakom lyser fullkomligen upp och tackar så hjärtligt för fina kommentarer, att det sen handlar om annat här, det förståååår man inte....men jisses, om någon skriver att det här är skittrist att se, en söt tjej som framställs på ett så billigt vis....
Nä, då är man moralkärring, eller rent av avundsjuk kanske? Så måste det vara ju...eller hur? Suck!
Javisst har modell & fotograf själva valt det här, inte tvingade dit...det begriper nog alla, men frågan är om några begriper hur illa en kan må när den inte är mogen och kan förstå innebörden!
För min del så anser jag att det måste finnas plats för alla bilder....är ledsen om jag tycker det är jäkligt synd att utnyttja andra, för utnyttjade det blir dom - så kan ni säga va ni vill!!
Påminner mig lite om de program jag sett om krigsjournalister/fotografer....som lever på att visa verkligheten, den verklighet som vi andra måste se, för att förstå.
Tänker på en kvinnlig fotograf där som sa att en dag så insåg hon att hon levde på andras fall, misär...ju jävligare bilder det kunde bli, desto mer gynnade det hennes karriär....tills hon en dag insåg att hon inte fixade det.
Hennes jobb hade en betydelsefull mening....ändå klarade hon inte av det..men att fota tjejer med silikonbröst, lösnaglar och sönderblekt hår och att andra då dessutom har mage och påstå att det ser plastigt och billigt ut, att man framställer henne på ett billigt nedvärderande sätt, tja, det får man inte här. fast att det är kvinnan man tänker på.
Nä, man får väl lägga om stil helt enkelt å skriva fan vilka fina bröst, dom hade man gärna tittat närmre på...då kanske man inte sätts i ett fack igen
(