Helena
Aktiv medlem
Re: Håller med Åza
Trodde väl ifs att dom flesta av dagens feminister strävade efter avskaffandet av könsklassandet...
Gillar verkligen den där kiss bilden!
ace skrev:
En Åsa som håller med Åza. Har själv tagit endel hårda smällar här på sidan och ryggar nu undan i diskussioner som denna. Men nu kan jag inte hålla käft i alla fall. Jag vill se bilder på naturliga kvinnor - inte rakade som barn eller uppsminkade som horor. Kikade in just nu och ser att endel av Peter J´s bilder är mycket vackra... http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=11432&pf=11496
skulle ha varit fantastisk om det inte vore för den frisyren (eller snarare avsaknad av den samma) på venusberget. Rakade kvinnokön leder tankarna till ett barns kön och på så sätt blir bilden svårsmält.
Sen tycker jag att det är sorgligt att feminist blivit ett värre öknamn än porrgubbe i den här debatten. Kan vi inte använda nån benämning typ "militanta feminister" istället när vi talar om såna som bränner fotostudios m.m.
Majoriteten av oss feminister vill nämligen inte krossa män eller manligheten, utan istället lyfta upp och stärka kvinnor och kvinnligheten.
Trodde väl ifs att dom flesta av dagens feminister strävade efter avskaffandet av könsklassandet...
Gillar verkligen den där kiss bilden!