LEE Cordon Bleu
Aktiv medlem
En D800 och en snickers? Ojojojoj, ni småpojkar är lättroade, får väl gratulera. Själv sitter jag med grejer som kräver en man med hår på bröstet.
En Svensk Tiger !
http://youtu.be/Xc67BvcQ7oo
Mvh. /LEE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En D800 och en snickers? Ojojojoj, ni småpojkar är lättroade, får väl gratulera. Själv sitter jag med grejer som kräver en man med hår på bröstet.
Därför jag håller mig borta från tråden och gör ett inlägg bara när jag har nåt vettigt att komma med.
Nu komme rju nästa ilandsproblem.
Sälja min D700? (Originalplanen)
Behålla båda?
ELler, det mest drastiska, sälja bägge och skaffa en begagnad D3s istället... Jag har ärligt talat svårt att bestämma mig.
Ja, 800 är fantastisk vad gäller bildkvalitet, men jag börjar inse att 8bps är bättre än 4bps.
Nu komme rju nästa ilandsproblem.
Sälja min D700? (Originalplanen)
Behålla båda?
ELler, det mest drastiska, sälja bägge och skaffa en begagnad D3s istället... Jag har ärligt talat svårt att bestämma mig.
Ja, 800 är fantastisk vad gäller bildkvalitet, men jag börjar inse att 8bps är bättre än 4bps.
Haha ja det var ju dagens ödmjukaste inlägg, ett bevis på ren självkännedom ;-)
låter som om lösningen är en D4.
lma
Montera en D800 upp och ned under den första, så får du 8 bps!
Har aldrig haft behovet av att fotografera mer än 4 bilder per sekund.
/Karl
Har ställt mig i kö på en D800 men..................Har fått hört att många fått måndagsex (inte bra!) så det är frågan om man ska backa ur å vänta ett halvår, tills barnsjukdommarna är väck. Annars verkar det nu börja rulla på med leveranserna, väntetiderna (på vissa ställen) är bara 1-2 veckor.
Musiker + Scenljus => Hög FPS är bra
Jag körde med 70-200/2.8 VR II + min gamla 28-70/2.8
Skulle säga att de funkar utmärkt!
Men även om jag är väldigt förtjust i korta skärpedjup, måste jag erkänna att jag uppfattar FX med samma optik som kortare skärpedjup än med samma optik analogt.
Men, snyggt blir det!