lahoo
Aktiv medlem
Men det är ju många som har fått sina nya 5D redan, och fler väntas få imorgon. Men ingen har ju fått sin D800?
Nu blandar du väl äpplen och päron.
Vad skulle en tillverkares leveranser ha för korrelation med en annans?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ju många som har fått sina nya 5D redan, och fler väntas få imorgon. Men ingen har ju fått sin D800?
Men läs det han citerade.Nu blandar du väl äpplen och päron.
Såg att det dykt upp sura recensioner på video-kvalité, fast det kanske var felaktigt?
Är det detta ni menar?Ja det verkar som det. Canons starka sida brukar ju vara filmningen, kanske fixas med nytt firmware.
Ja precis! Men det fanns fler som anmärkte på filmläget också.
Ingen fara på taket =) Och ja vi håller tummarna för leveranserna! Fridens.Jag ber om ursäkt för en total och pinsam feltolkning.
Sov gott och må Nikon leverera sina/våra D800.
Jag har inget emot att lägga in en ny firmware om det skulle behövas =)Ja ni som har utnämnt er själva till försöksråttor skall lida pin och ta alla smällar så att vi andra sedan kan köpa utan logistiska bekymmer och använda en kamera som inte lider av barnsjukdomar.
Så skyll er själva.
Allright sir! Har skrivit till dig i vs tråden, har jag rätt? =)Ursäkta phool men på svenska kan man inte kalla en kamera för maskin. Det låter som det var en svarv.
Det gör man på brutal amerikanska. Ett gammaldags språk med sitt ursprung i England.
Dagens Engelsmän som är lite mer förfinade än sina västliga ättlingar skulle nog snarare benämna det instrument eller camera.
Gör väl som jag alltid gjort: Köper ett av dom allra sista exemplaren innan modellen försvinner för gåttJa ni som har utnämnt er själva till försöksråttor skall lida pin och ta alla smällar så att vi andra sedan kan köpa utan logistiska bekymmer och använda en kamera som inte lider av barnsjukdomar.
Så skyll er själva.
En liten fundering. D800 kameran är ju redan från början en "omodern" kamera som egentligen skulle släppts innan D4:an, vilket gör att den bl.a. saknar port för WT5. Hur lång tid är rimligt att tro det tar innan Nikon släpper en moderniserad D800s, hur långt tid var det mellan D3 och D3s?